Quote from Berit Bengtson on 19 December 2007, 00:23Undvik Aksium, de är både långsamma (dvs o-aerodynamiska) och tunga (uppmätt vikt bakhjul: 1068g)
Se länkar till tester i mina inlägg längre upp i tråden.
Undvik Aksium, de är både långsamma (dvs o-aerodynamiska) och tunga (uppmätt vikt bakhjul: 1068g)
Se länkar till tester i mina inlägg längre upp i tråden.
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 22:40Är 24-ekrade hjul "bra"? G3-ekrade, t ex campagnolo vento.
Med bra menar jag starka.
Gäller landsvägskörning.
Har nu mavic cxp30 (32 ekrade) och de verkar vara slitstarka och klara en del
"potthål"
Är 24-ekrade hjul "bra"? G3-ekrade, t ex campagnolo vento.
Med bra menar jag starka.
Gäller landsvägskörning.
Har nu mavic cxp30 (32 ekrade) och de verkar vara slitstarka och klara en del
"potthål"
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 22:41Mina fungerar bra fast jag har bättre hjul.
Mina fungerar bra fast jag har bättre hjul.
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 13:413G ekring är inget att rekommendera, det är bara för att göra sig lite märkvärdig
Bättre att ekrarna är jämnt fördelade runt fälgen
3G ekring är inget att rekommendera, det är bara för att göra sig lite märkvärdig
Bättre att ekrarna är jämnt fördelade runt fälgen
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 13:43Mina Vento fungerar och rullade för inte så länge sedan.
Mina Vento fungerar och rullade för inte så länge sedan.
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 16:43Jag hittade ett par grymming hjul på "cykelfynd" för noll och inget. Tror det är en bra sälj och köpkanal för begangnade hjul och racers.
//Tomas
Jag hittade ett par grymming hjul på "cykelfynd" för noll och inget. Tror det är en bra sälj och köpkanal för begangnade hjul och racers.
//Tomas
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 16:46Vem står bakom "Cykelfynd"? Du, Tomas?
Vem står bakom "Cykelfynd"? Du, Tomas?
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 17:45Jo, det luktar reklam lång väg.
Jo, det luktar reklam lång väg.
Quote from ellen olsson on 19 March 2009, 17:47Astroturfing alert?
Astroturfing alert?
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 19:14Det var/är ett försök till reklam för den sidan. Innehållet är inte lönt klicken.
Det var/är ett försök till reklam för den sidan. Innehållet är inte lönt klicken.