Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 11:09Har man pengarna så är väl detta bland det bästa köpen man kan göra, testar ju full poäng på nästan allt i det flesta testerna.
http://www.competitivecyclist.com/za/CCY?PAGE=BUY_PRODUCT_STANDARD&PRODUCT.ID=3342
Har man pengarna så är väl detta bland det bästa köpen man kan göra, testar ju full poäng på nästan allt i det flesta testerna.
http://www.competitivecyclist.com/za/CCY?PAGE=BUY_PRODUCT_STANDARD&PRODUCT.ID=3342
Quote from Funbeat user on 4 July 2007, 09:30Eller begagnade? Hur mycket billigare bör de vara än nya?
Eller begagnade? Hur mycket billigare bör de vara än nya?
Quote from Funbeat user on 15 December 2007, 18:16Nya h(jul)funderingar.
Kandidater sedan tidigare:
Fulcrum Racing Zero
Fulcrum Racing 1
Fulcrum Racing 3 bort
Mavic Ksyrium ES bort
Mavic Ksyrium SL
Mavic Cosmic Carbon bort
Zipp 404 bort
Nya:
X-treme The Matrix
FFWD C 58
Rolf Vigor SL
Nya h(jul)funderingar.
Kandidater sedan tidigare:
Fulcrum Racing Zero
Fulcrum Racing 1
Fulcrum Racing 3 bort
Mavic Ksyrium ES bort
Mavic Ksyrium SL
Mavic Cosmic Carbon bort
Zipp 404 bort
Nya:
X-treme The Matrix
FFWD C 58
Rolf Vigor SL
Quote from Mattias Johansson on 16 December 2007, 21:40För oss som ligger runt 500 mil om året och cyklar främst för motionen tror jag inte hjulen spelar så stor roll. Jag cyklar på tre olika hjul. Mavic 23 med shímano 105:nav (träningshjul). Shimano 550 (träningshjul) och shimano 7801 (tävlingshjul). De två
För oss som ligger runt 500 mil om året och cyklar främst för motionen tror jag inte hjulen spelar så stor roll. Jag cyklar på tre olika hjul. Mavic 23 med shímano 105:nav (träningshjul). Shimano 550 (träningshjul) och shimano 7801 (tävlingshjul). De två
Quote from Funbeat user on 17 December 2007, 18:54Linnex: För att "bara" vara motionär så tycker jag att du har väldigt många hjul...2 till träning och en uppsättning till tävling..
Har aldrig tyckt att hjul eller cyklar är sexiga...
Linnex: För att "bara" vara motionär så tycker jag att du har väldigt många hjul...2 till träning och en uppsättning till tävling..
Har aldrig tyckt att hjul eller cyklar är sexiga...
Quote from Mattias Johansson on 18 December 2007, 01:03Mavicen satt orginal på min Crescent Giga. 550:an köpte jag till som "tävlingshjul". Förra året fick jag ett erbjudande jag inte kunda avstå från och köpte mig en LOOK 555 som kom med dura-ace hjul. 550 hjulen blev då träningshjul till den.
Det kan väl i
Mavicen satt orginal på min Crescent Giga. 550:an köpte jag till som "tävlingshjul". Förra året fick jag ett erbjudande jag inte kunda avstå från och köpte mig en LOOK 555 som kom med dura-ace hjul. 550 hjulen blev då träningshjul till den.
Det kan väl i
Quote from Funbeat user on 18 December 2007, 08:29"Det kan väl inte bara vara jag som tycker att cyklar och cykeldelar kan vara"
Nej, det är du inte ensam om att tycka.
Själv är jag en halvtaskig motionär och jag har två par hjul. Det är väl inget konstigt med det.Vänligen
P.
"Det kan väl inte bara vara jag som tycker att cyklar och cykeldelar kan vara"
Nej, det är du inte ensam om att tycka.
Själv är jag en halvtaskig motionär och jag har två par hjul. Det är väl inget konstigt med det.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 18 December 2007, 18:14Sexiga nej, men även jag har blivit mer och mer intresserad av cyklar och dess tillbehör...dock är jag alldeles för okunnig..
Faktum är, att jag faktiskt behöver ett nytt bakhjul...eftersom jag är en glad motionär så krävs det väl inget speciellt (jag mär
Sexiga nej, men även jag har blivit mer och mer intresserad av cyklar och dess tillbehör...dock är jag alldeles för okunnig..
Faktum är, att jag faktiskt behöver ett nytt bakhjul...eftersom jag är en glad motionär så krävs det väl inget speciellt (jag mär
Quote from ellen olsson on 18 December 2007, 18:19Om du vill ha något som håller bra i alla väder så är Mavic ett gott alternativ. Mina Mavic Cosmoshjul har gått ett antal tusen mil utan några som helst problem och då har jag även kört en del cyclocross med dem.
Edit: Just Cosmos har utgått ur sortiment
Om du vill ha något som håller bra i alla väder så är Mavic ett gott alternativ. Mina Mavic Cosmoshjul har gått ett antal tusen mil utan några som helst problem och då har jag även kört en del cyclocross med dem.
Edit: Just Cosmos har utgått ur sortiment
Quote from Funbeat user on 18 December 2007, 20:00De ska jag kolla.
De ska jag kolla.