Quote from Guest on 24 March 2011, 09:2625-27 mars skänker Intersportbutiken på Drottninggatan 53, Stockholm, 100:- för varje km man springer på deras löpband. Glid in och gör en god gärning om ni är i närheten. 🙂
Skulle vara kul om dom fick en chock av alla som kommer och springer! 😀
25-27 mars skänker Intersportbutiken på Drottninggatan 53, Stockholm, 100:- för varje km man springer på deras löpband. Glid in och gör en god gärning om ni är i närheten. 🙂
Skulle vara kul om dom fick en chock av alla som kommer och springer! 😀
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:36En nyfiken fråga...
Vad skänker de pengar till?
En nyfiken fråga...
Vad skänker de pengar till?
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:38Psst! Rubriken: BRISssss? 😉
Psst! Rubriken: BRISssss? 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:39Hmmm Sorry... Där hade vi svaret ju.
Hmmm Sorry... Där hade vi svaret ju.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:40Det står i rubriken - BRIS. 🙂
Det står i rubriken - BRIS. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:40Ah, bara ett fall av skyltblindhet, det händer mig med ibland, man ser inte texten för alla ord, särskilt inte i rubriker eller på skyltar.
Ah, bara ett fall av skyltblindhet, det händer mig med ibland, man ser inte texten för alla ord, särskilt inte i rubriker eller på skyltar.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:41🙂
🙂
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2011, 10:03Själv brukar jag BARA läsa rubriken 🙂
Bra sak att samla pengar till - tyvärr är jag inte i stockholm (utom möjligen under premiärmilen)
Själv brukar jag BARA läsa rubriken 🙂
Bra sak att samla pengar till - tyvärr är jag inte i stockholm (utom möjligen under premiärmilen)
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 10:10Har de flera löpband eller bara ett? Med alla löpare som finns här i krokarna borde man ju kunna hålla dem igång hela dagarna. 🙂
Har de flera löpband eller bara ett? Med alla löpare som finns här i krokarna borde man ju kunna hålla dem igång hela dagarna. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 10:1423-27 mars i INTERSPORTS nyöppnade butik på Drottninggatan i Stockholm i och med evenemanget ”Spring för barnen”. Här kommer det att finnas löpband uppställda och för varje kilometer som springs under de fem dagarna skänker INTERSPORT 100 kronor till BRIS
23-27 mars i INTERSPORTS nyöppnade butik på Drottninggatan i Stockholm i och med evenemanget ”Spring för barnen”. Här kommer det att finnas löpband uppställda och för varje kilometer som springs under de fem dagarna skänker INTERSPORT 100 kronor till BRIS