Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 15:07(t+) Du är en bra amassadör för ultralöpningen (t+)
(t+) Du är en bra amassadör för ultralöpningen (t+)
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 15:12Den stora frågan är nu: Hur långt sprang triathleten? 😉
Den stora frågan är nu: Hur långt sprang triathleten? 😉
Quote from Jonny Persson on 26 March 2011, 15:23Den stora frågan är hur snabbt du sprang Mikael?
Den stora frågan är hur snabbt du sprang Mikael?
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 15:25Triatleten (Marcus hette han) sprang 10 km på 35 minuter eftersom han var inställd på att göra den sträckan. Det är ju en utmärkt tid. Mot slutet när jag hade 2 km kvar kom han tillbaka för att göra 5 km till, fast då i 4:00-tempo. Han tog det liksom jag
Triatleten (Marcus hette han) sprang 10 km på 35 minuter eftersom han var inställd på att göra den sträckan. Det är ju en utmärkt tid. Mot slutet när jag hade 2 km kvar kom han tillbaka för att göra 5 km till, fast då i 4:00-tempo. Han tog det liksom jag
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 15:26Jag sprang 25 km på 2:09:55 (fick spurta lite på slutet för att komma under 2:10). Det är snabbt för att vara mig. Speciellt med tanke på att jag ska ha lite krafter över till Premiärmilen i morgon.
Jag sprang 25 km på 2:09:55 (fick spurta lite på slutet för att komma under 2:10). Det är snabbt för att vara mig. Speciellt med tanke på att jag ska ha lite krafter över till Premiärmilen i morgon.
Quote from Jonny Persson on 26 March 2011, 15:28Över två timmar på bandet alltså. Hugaligen. Men det är barnen värda.
Över två timmar på bandet alltså. Hugaligen. Men det är barnen värda.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 15:28Dags att skaffa utrustning inför matchen
BILD:http://pbwaitress.files.wordpress.com/2010/06/samurai-warrior-costume.jpg
Dags att skaffa utrustning inför matchen
BILD:http://pbwaitress.files.wordpress.com/2010/06/samurai-warrior-costume.jpg
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 15:31Någon som är sugen på en duell imorgon? 😀
Någon som är sugen på en duell imorgon? 😀
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 15:33Mja, nu är det ju som tur är inget derby mellan AIK och Djurgården, men det är kanske läge att se över invaliditetsförsäkringen och efterlevandeskyddet innan jag går på den där matchen.
Mja, nu är det ju som tur är inget derby mellan AIK och Djurgården, men det är kanske läge att se över invaliditetsförsäkringen och efterlevandeskyddet innan jag går på den där matchen.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 15:34Elin, ta med dig sambon och bränn av 30 km vardera. Hälsa från mig.
Elin, ta med dig sambon och bränn av 30 km vardera. Hälsa från mig.