Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tror jag får jobba lite på min övertalningsförmåga om det ska lyckas. Tror det var illa nog att övertala honom att springa ett marathon. Och att anmäla oss till Axa Fjällmarathon som 40-årspresent. 😀

Bra jobbat Micke! (t+) Hade det inte varit för att jag ska springa Premiärmilen i morgon så hade jag åkt dit och kört mer både igår och idag. Har en liten tanke om att jag skulle kunna kila in på väg hem från Premiärmilen i morgon och jogga några km till.

Jag ska också springa Premiärmilen, men på den tävlingen är inte resultatet så viktigt för mig. Där är jag med mest för traditionen och för att träffa löparkompisar.

Micke: Hur mycket pengar var det insprunget när du var där?

Tyckte jag hörde något om 56 000:- . Det var kö till banden så jag tror att de kört för fullt resten av dagen idag och har nog bra med tryck i morgon e.m. också. Speciellt om Elin kommer dit och sätter mig på plats.

Härligt! 😀 Hade jag itne varit upptagen med annat imorgon hade jag kunnat tänka mig att gå dit igen. Tror inte mina ben vill springa imorgon med tanke på dagens insats, men jag kunde ha gått.

Sjas dit alla som är i närheten i morgon! 🙂

Jag talade förresten lite med BRIS representant och Intersportbutikens chef efter mitt löp. Det här är en av många aktiviteter i en totalsponsring som ska ge ett ordentligt bidrag till BRIS. Så från Intersports sida såg de bara fördelar i att löpbanden gå

Det här måste vara en win-win situation de luxe 😉

Om det är kö till löpbanden och många vill springa, vad gillar dom om man kommer dit och "river av en mara"?

De vill säkert att du ska springa jättefort och du får säkert stående ovationer under ditt försök 😉