Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 09:15Det är väl inte nödvändigt Peter, huvudsaken är ju att löpbanden är igång hela tiden. 🙂
Det är väl inte nödvändigt Peter, huvudsaken är ju att löpbanden är igång hela tiden. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 11:24Frälsningsarmen har ju devisen Håll grytan kokande. BRIS kan ha Håll banden rullande
Frälsningsarmen har ju devisen Håll grytan kokande. BRIS kan ha Håll banden rullande
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 13:07Jag har nog tyvärr torpederat Elins försök att få med mig in till city och springa idag...
Jag har nog tyvärr torpederat Elins försök att få med mig in till city och springa idag...
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 13:41Och då föreslog jag ju ändå bara en kilometer. 😀
Och då föreslog jag ju ändå bara en kilometer. 😀
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 16:25Då får vi hoppas att Peter tog sig dit och rev an en mara.
Då får vi hoppas att Peter tog sig dit och rev an en mara.
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 22:06Tyvärr inte, har barnen den här helgen. Annars så hade jag provat, men jag har aldrig sprungit en meter på löpband så...
Tyvärr inte, har barnen den här helgen. Annars så hade jag provat, men jag har aldrig sprungit en meter på löpband så...
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 22:19Vad synd, det hade annars varit häftigt om du begått din löpbandspremiär med att springa en mara barfota och inför publik.
Det blir spännande att se om någon annan bräckte min distans.
Vad synd, det hade annars varit häftigt om du begått din löpbandspremiär med att springa en mara barfota och inför publik.
Det blir spännande att se om någon annan bräckte min distans.
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 14:11Jag har haft lite mailkontakt med Intersport och fick just besked om att vi tillsammans drog in hela
115 253 kr !
Den summan inkluderar både löpbandslöpningen och en "runda av uppåt"-kampanj de körde i kassorna i butiken på Drottninggatan.
De kommer at
Jag har haft lite mailkontakt med Intersport och fick just besked om att vi tillsammans drog in hela
115 253 kr !
Den summan inkluderar både löpbandslöpningen och en "runda av uppåt"-kampanj de körde i kassorna i butiken på Drottninggatan.
De kommer at
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 14:37OJ, det var inte dåligt! 🙂
OJ, det var inte dåligt! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 14:45Jag kanske skulle prova att springa på löpband nån gång innan jag försöker brösta mej på Intersport då 🙂
Jag kanske skulle prova att springa på löpband nån gång innan jag försöker brösta mej på Intersport då 🙂