Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 10:16coolt
ska kanske gå ner o lufsa en km där på lunchen sen då
coolt
ska kanske gå ner o lufsa en km där på lunchen sen då
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 10:17"uppställda" indikerar plural. 🙂
"uppställda" indikerar plural. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2011, 10:22"uppställda" säger ju att det är flera!
Edit: Hoppsan, så där går det då man inte får "jobba" i fred!
"uppställda" säger ju att det är flera!
Edit: Hoppsan, så där går det då man inte får "jobba" i fred!
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 10:25Aah, jag snöade in på löpbanden jag 🙂
Aah, jag snöade in på löpbanden jag 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 10:37De har minst 4 band vad jag kunde se.
Funderade på att gå dit och köra lunchpass å banden där men det passade inte idag.
Vore kul om ett gäng bestämde sig för att köra helgens långpanna där. De skulle lätt samla in 10000 kr.
De har minst 4 band vad jag kunde se.
Funderade på att gå dit och köra lunchpass å banden där men det passade inte idag.
Vore kul om ett gäng bestämde sig för att köra helgens långpanna där. De skulle lätt samla in 10000 kr.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 10:51Bra initiativ men det blir en dyr invigning om alla kedjekör snabbdistanser!
5 dagar x ~8 h/dag x 15 km/h x 4 löpband x 100 kr/km = 240 000 kr.
Bra initiativ men det blir en dyr invigning om alla kedjekör snabbdistanser!
5 dagar x ~8 h/dag x 15 km/h x 4 löpband x 100 kr/km = 240 000 kr.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 10:55Kul grej, jag kanske åker in i morgon eftermiddag och joggar lite 🙂
Kul grej, jag kanske åker in i morgon eftermiddag och joggar lite 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 19:35Jag har varit innne idag och sprungit och jag kan upplysa om att det finns hela 6 löpband. Jag sprang vid 16.30 ca och då visade mätarna att det sprungits totalt ca 450 km. Jag uppfattade det som att det börjat igår för personalen sa något om 25 mil per d
Jag har varit innne idag och sprungit och jag kan upplysa om att det finns hela 6 löpband. Jag sprang vid 16.30 ca och då visade mätarna att det sprungits totalt ca 450 km. Jag uppfattade det som att det börjat igår för personalen sa något om 25 mil per d
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 19:50Jag var också där och sprang 3 km - i "jobbekläderna" men med springskor på fötterna.
Jag var också där och sprang 3 km - i "jobbekläderna" men med springskor på fötterna.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 14:40Jag kommer just därifrån. Klev upp för att springa 5 km men då kom en triatlet upp på bandet jämte och utmanade mig på 10 km.
Sånt gör man inte ostraffat så jag brände av 25 km vilket var längst sprunget hittills. För det drog jag in 2500:- till BRIS va
Jag kommer just därifrån. Klev upp för att springa 5 km men då kom en triatlet upp på bandet jämte och utmanade mig på 10 km.
Sånt gör man inte ostraffat så jag brände av 25 km vilket var längst sprunget hittills. För det drog jag in 2500:- till BRIS va