Quote from Funbeat user on 20 March 2014, 23:58> Fixar du redan att springa odämpat är det svårt att hitta en bättre allround-sko än
> Inov-8 F-Lite 195. Funkar i vått och torrt, asfalt och trail, intervaller till maraton.Använder ett par Salomon trailskor till eljus- och terrängspår.
På löpbandet
> Fixar du redan att springa odämpat är det svårt att hitta en bättre allround-sko än
> Inov-8 F-Lite 195. Funkar i vått och torrt, asfalt och trail, intervaller till maraton.
Använder ett par Salomon trailskor till eljus- och terrängspår.
På löpbandet
Quote from Funbeat user on 22 March 2014, 17:50Jag ska till läcka att jag är medeldistans löpare ,men ska öka PB .i längre distanser nu kommande åren. Hade problem tidigare med benhinnorna. Men när byte ECCO skor var det besvär borta. 🙂
Lycka till du hittar säkert skor som passar just till dig. 🙂
Jag ska till läcka att jag är medeldistans löpare ,men ska öka PB .i längre distanser nu kommande åren. Hade problem tidigare med benhinnorna. Men när byte ECCO skor var det besvär borta. 🙂
Lycka till du hittar säkert skor som passar just till dig. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2014, 21:58Hänger på slingan om ok, jag precis köpt ett par F-Light 195 och fick förklarat för mig att dessa var ok för snabba som längre pass på asfalt, någon som har erfarenhet av detta?!
Hänger på slingan om ok, jag precis köpt ett par F-Light 195 och fick förklarat för mig att dessa var ok för snabba som längre pass på asfalt, någon som har erfarenhet av detta?!