Quote from Guest on 10 July 2008, 12:20Igår var jag på löplabbet och köpte nya skor.
BILD:http://images.sportsshoes.com/product/M/MIZ543/MIZ543_250_1.jpg
Det är alltid lika spännande med nya saker.
Hoppas att dessa små älsklingar ska göra min löpning bättre. Deras framtid ser ut ungefär s
Igår var jag på löplabbet och köpte nya skor.
BILD:http://images.sportsshoes.com/product/M/MIZ543/MIZ543_250_1.jpg
Det är alltid lika spännande med nya saker.
Hoppas att dessa små älsklingar ska göra min löpning bättre. Deras framtid ser ut ungefär s
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 12:30Snygga!
Snygga!
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 12:49Har alltid varit intresserad av att köpa ett par Mizuno löpskor men har alldrig blivit av. Skulle vara kul att få en liten testrapport efter att du använt dem ett tag.
Är helt övertygad om att dom kommer ge dig det där lilla extra.Lycka till.
Har alltid varit intresserad av att köpa ett par Mizuno löpskor men har alldrig blivit av. Skulle vara kul att få en liten testrapport efter att du använt dem ett tag.
Är helt övertygad om att dom kommer ge dig det där lilla extra.
Lycka till.
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 14:02Ni kommer nog att bli goda vänner, du och dina älsklingar! Kör hårt! 😀
Ni kommer nog att bli goda vänner, du och dina älsklingar! Kör hårt! 😀
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 14:39var ute på första rundan (7,1km) och det är helt sjukt!
För ungefär 4-5veckor sedan sprang jag den rundan (med mina gamla asics) på 41:26 och idag när jag stannade klockan visade den 41:26!!! Jag tror aldrig att det har hänt förut! Jag sprang alltså pre
var ute på första rundan (7,1km) och det är helt sjukt!
För ungefär 4-5veckor sedan sprang jag den rundan (med mina gamla asics) på 41:26 och idag när jag stannade klockan visade den 41:26!!! Jag tror aldrig att det har hänt förut! Jag sprang alltså pre
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 14:05Jävligt snygga skor, men de kostade nog 1000 kr va?=)
Jävligt snygga skor, men de kostade nog 1000 kr va?=)
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 14:28Förmodligen mer än det. Bra springskor kostar mycket.
Mina Mizuno kostade 1400 kr (springer i tjejskor 🙂 ).
Förmodligen mer än det. Bra springskor kostar mycket.
Mina Mizuno kostade 1400 kr (springer i tjejskor 🙂 ).
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 14:36Jack ,jag köpte ett par skor på löparlabbet kostade 1000 kr
Jack ,jag köpte ett par skor på löparlabbet kostade 1000 kr
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 14:46Jag måste också ha nya skor. Vet också att jag inte borde skjuta på det men vad fan gör man när man inte är gjord av pengar..
Jag måste också ha nya skor. Vet också att jag inte borde skjuta på det men vad fan gör man när man inte är gjord av pengar..
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 14:48Linda persson ,precis hade man varit gjord av penga hade de varit mycke lättare
Linda persson ,precis hade man varit gjord av penga hade de varit mycke lättare