Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNya skor
You need to log in to create posts and topics.

Blev inga nya löpskor den här månaden heller. Men väl ett par nya njutbara klätterskor! Men Det hjälper ju löpningen föga..

Team Sportia i Trollhättan resp Uddevalla. Ring runt till ditt närområde.
Intersport samt Team Sportia i Sandviken hade inga vidare bra skor på rea. Intersport hade tom Kayano 13 för ordinarie pris, och hur gamla är inte dom??

smög in på löplabbet tjej och fick 100kr rabatt och 10% dessutom..
fick med mig mer än ett par nya new balance 1062 (uppdateringen av mina 1061)
funtionslinne, funktionstrosa och funktionssockar.. såå skönt!

finns inget som säger att man inte kan köpa m

Jag skulle nog tänka att om jag springer på löpband 10% o ute 90% så tar jag dom nya ute...
(Jag springer iofs 0,01% på löpband o resten ute!)

christer
är väl ungefär vad jag sprigner på löpbandet också.. =/..
fast nu regnar de ute.. =/.. och jag tar mig inte iväg någonstans.. ursch inte roligt att skicka ut i de nya nu.. näe de får nog vänta lite.. =)

Nån som har nå positivt/negativt att säga om Asics gel 1130?

Jag springer i Asics gel 1130. Och jag har precis köpt mitt andra par 🙂 Toppenbra skor för mig helt enkelt (V)

Jag har köpt mitt första par idag och hört att dom ska vara bland dom bästa att köpa. Hade Nike running women förut men tror dom börjar bli gamla.

Kul att höra nå positivt om skorna 🙂 Ska testa dom ute senare idag eller imorgon. Just nu går jag bara

Jag älskade mina gamla 1130 som jag hade för 6-7 år sedan, faktum är att jag tyckte dom var skönare än dom 2130 som jag sedan "uppgraderade" till. Dom senare kändes mycket tyngre och klumpigare har jag för mig.

Det var visserligen ganska länge sedan (nu