Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 09:19Nästa månad ska jag till löplabbet och köpa mina första riktiga löparskor!
Har bara handlat på typ Stadium de som känns sköna för runt 700-800 kr. Nu sist ett par Adidas - vet dock ej vilket märke (#) Då jag inte gått inte för löpningen så mycket och inte
Nästa månad ska jag till löplabbet och köpa mina första riktiga löparskor!
Har bara handlat på typ Stadium de som känns sköna för runt 700-800 kr. Nu sist ett par Adidas - vet dock ej vilket märke (#) Då jag inte gått inte för löpningen så mycket och inte
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 21:46Ack hur rätt Du resonerar Marie 😀
Grejor skall man skaffa sig och ibland måste man övertyga sig själv och det är ju inter alltid det lättaste 😉
Rätt skor är dock viktiga. Lycka till!
Ack hur rätt Du resonerar Marie 😀
Grejor skall man skaffa sig och ibland måste man övertyga sig själv och det är ju inter alltid det lättaste 😉
Rätt skor är dock viktiga. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 13:26jag har barnfötter har storlek 38 ,sen kan jag även köpa vantar på barnavd hehe
jag har barnfötter har storlek 38 ,sen kan jag även köpa vantar på barnavd hehe
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 13:46Jag har 37-38, rätt normal storlek bland tjejer?! Men har dock aldrig hittat några barnskor i 38.....:O
Jag har 37-38, rätt normal storlek bland tjejer?! Men har dock aldrig hittat några barnskor i 38.....:O
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 21:07hade tänkt dyka in på Löplabbet på måndag och köpa ett par till skor.. passa på lixom.. (H:)
lite rabatter e ju aldrig fel
hade tänkt dyka in på Löplabbet på måndag och köpa ett par till skor.. passa på lixom.. (H:)
lite rabatter e ju aldrig fel
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 11:00Marie,här i skåne ibland när man kolla på affärer finns de barnskor i 38 även inlines hmm olika de kan vara
Marie,här i skåne ibland när man kolla på affärer finns de barnskor i 38 även inlines hmm olika de kan vara
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 11:01Hanna rabatter är väldig bra då kan man passa på
Hanna rabatter är väldig bra då kan man passa på
Quote from Christer Heinbäck on 26 July 2008, 11:19Nu har jag provat mina Saucony Progrid Triumph 5, o det på mitt livs längsta pass, 96,9 km 😀 Kanske lite vågat men jag tog en chansning, som höll. Det var svårt att bli sämre när de andra gav mig blåsor på en gång.
Blåsorna var inge större på fötterna e
Nu har jag provat mina Saucony Progrid Triumph 5, o det på mitt livs längsta pass, 96,9 km 😀 Kanske lite vågat men jag tog en chansning, som höll. Det var svårt att bli sämre när de andra gav mig blåsor på en gång.
Blåsorna var inge större på fötterna e
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 11:23Sandra, bra att du hittade skor som du trivs med
Sandra, bra att du hittade skor som du trivs med
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 14:34wow... jag kan med allra största säkerhet säga att jag aldrig kommer att springa så långt. vilken prestation! ...men hade det inte suttit fint med 3,1km till? 😉
wow... jag kan med allra största säkerhet säga att jag aldrig kommer att springa så långt. vilken prestation! ...men hade det inte suttit fint med 3,1km till? 😉