Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNya skor
You need to log in to create posts and topics.

Dom finns fortfarande! jag har precis köppt ett par av hösten 2008s modell och jag tycker att färgen är mkt snyggare nu än förra gången jag köppte 🙂

Förra gången jag köppte var de bra att springa med, nu är de både bra att springa med och snygga (L)

Har idag köpt Asics Kayano 14M, skitsnygga och dito dyra. "det kostar att ligga på topp" sa den kunnige och en av de bästa skoförsäljare jag träffat, Stadium Ingelsta, Norrköping.

Har sprungit 7 km med dem i em. och de känns bra.

Idag blev premiären i nya Mizuno Wave Inspire 4. De kändes riktigt sköna. Har tidigare varit New Balance beroende men efter att en utsvävning med ett par Nike (som jag aldrig blev vän med) så blev det ett par Mizuno den här gången. Hittills nöjd.

Grattis till ett mycket bra köp!
Har ett par mizuno som jag är inne på andra säsongen med och jag älskar dem!!
Kostade 1600:- och de är värd varenda krona. Bra skor är ju superviktigt...

Hur ser man på skor om de är förstärkta på något vis eller inte förstärkta alls? Jag tyckte jag läste något om olika färg på in- och yttersida av sulan. Men det låter ju konstigt.

Det känns direkt om den är uppbyggd för pronerande fötter.

För mig med neutrala fötter känns det som en obehaglig knöl under foten. För de som behöver den känns den förhoppningsvis mer som ett skönt stöd.

Jag har supersköna spinningskor shimano men + ska köpa anddra träningsskor längre fram

peter, vilken storlek har du?
skratt.
mina gamla 2120 håller på att falla i bitar,
och mina fötter gillar att byta mellan dem och kayano;)

Jag har storlek 42

sååå synd, hade kunnat ta över dina skor annars.
men mina 39-40 skulle bara åka runt i dina skor, skratt.

🙂