Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNya skor
You need to log in to create posts and topics.

varför är jämna tal så eftersträvansvärda? jag gillar jämna tal stark! älskar till exempel när man är i affären och det kostar ett jämnt hundratal! någon annan som känner så? jag vet jag vet... ot så det ryker om det men men...

Team Sportia har utförsäljning på skor. Gäller bara att hitta rätt butik som har de skor man vill ha.

Exvis: Kayano för 1395kr och 2130 för 895kr.

Dom har Asics 2130? Well f*ck me sideways, jag som var på vippen att köpa ett par såna för 1400 pix på Löplabbet idag. Gud ler mot mej just nu.

Jo, visst hade det det!

Jag hade ingen aning om att jag skulle komma så långt. Hade två maror som mål. Hade jag vetat att jag skulle sluta så nära så hade jag nog kunnat klarat det. en det är inte hela världen. Jag är nöjd ändå. Men kanske nästa gång 😉

Jonas!
Team Sportia var???
behöver ett par 2130 sooo bad!
Sprang en mil i mina gamla 2120 i fredags,
men kände att de nog gjort sitt.
Kayano och jag funkar nästan alltid,
men kommer att köra slut på dem innan våren
om jag bara springer med dem.

Edit:
V

Skall nog inte säga vad mina senaste (Nike) löparskor kostade... för då får jag stryk...

Köpte 2130 på Löp & Sko för 1400 spänn. Dyra men grymt sköna att springa i. Dom bästa skorna jag haft(t+)

Kan meddela att varken Team Sportia i Heron City eller Sickla har några Asics 2130. Däremot Asics Landreth 4 för samma pris.

Ler.
Så långt hade jag inte tänkt åka för de skorna ändå.

Runners Store har däremot lagerrensning
http://www.runnersstore.se/Main/Article.asp?ArticleId=2771