Quote from Kicki K on 11 July 2008, 16:38jag va till löplabbet i veckan o köpte också ett par Mizuno. Tyvärr va de en halvstorlek för små o de hade inte en större inne just nu.
Skorna verkar verkligen sköna att springa i, jätte sugen:-)
jag va till löplabbet i veckan o köpte också ett par Mizuno. Tyvärr va de en halvstorlek för små o de hade inte en större inne just nu.
Skorna verkar verkligen sköna att springa i, jätte sugen:-)
Quote from Funbeat user on 12 July 2008, 13:26mike, jo ibland är de svårt att hitta sina storlekar
mike, jo ibland är de svårt att hitta sina storlekar
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 00:02De kostade 1100 kr. Nu har de sprungit 12km och känns fortfarande bra! Sk ut på dryga 8km imorgon. Hoppas att de fortfarande är sköna!
De kostade 1100 kr. Nu har de sprungit 12km och känns fortfarande bra! Sk ut på dryga 8km imorgon. Hoppas att de fortfarande är sköna!
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 09:42Mata, de va ju rätt bra pris
Mata, de va ju rätt bra pris
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 10:31Jag har nyligen köpt ett par ADIDAS Supernova Sequense 2A, och dom var helt underbara! Trodde verkligen inte att det kunde vara sån skillnad med ett par skor! Tog 1 mil på 58 minuter igår! Snabbaste tiden tidigare var 62. Och jag har INGET ont i mina ben
Jag har nyligen köpt ett par ADIDAS Supernova Sequense 2A, och dom var helt underbara! Trodde verkligen inte att det kunde vara sån skillnad med ett par skor! Tog 1 mil på 58 minuter igår! Snabbaste tiden tidigare var 62. Och jag har INGET ont i mina ben
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 13:51Grattis Lina till den fina tiden! Jag har också två par Supernova; ett par som jag använder utomhus och ett par för löpbandet och de är underbart sköna! Har dock inte klarat av milen på under timmen ännu, men snart så!!! (Ingick det raketbränsle i dina nä
Grattis Lina till den fina tiden! Jag har också två par Supernova; ett par som jag använder utomhus och ett par för löpbandet och de är underbart sköna! Har dock inte klarat av milen på under timmen ännu, men snart så!!! (Ingick det raketbränsle i dina nä
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 14:20Haha, ne, tyvärr så var det inget raketbränsle, endast nya skor och en j*vla massa envishet! Jag är super supernöjd med min tid 😀
Jag har världens bästa skor 😉
Haha, ne, tyvärr så var det inget raketbränsle, endast nya skor och en j*vla massa envishet! Jag är super supernöjd med min tid 😀
Jag har världens bästa skor 😉
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 17:41Lyx för er som kan köpa precis vilka skor ni vill. Med skostorlek 47 är det lite mer "ta vad som finns" och det är inte alltid det finns 1 par ens...
Lyx för er som kan köpa precis vilka skor ni vill. Med skostorlek 47 är det lite mer "ta vad som finns" och det är inte alltid det finns 1 par ens...
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 21:08Strax innan jag stack till skåne på semester inhandlades ett par nya pjuck.
Billiga?
Knappast...
Sköna?
Jajamensan.
Har man jobbiga fötter och några kilo för mycket ställer det ganska höga krav på skor för min del.
Och jag har varvat de nya (Asics Gel Kay
Strax innan jag stack till skåne på semester inhandlades ett par nya pjuck.
Billiga?
Knappast...
Sköna?
Jajamensan.
Har man jobbiga fötter och några kilo för mycket ställer det ganska höga krav på skor för min del.
Och jag har varvat de nya (Asics Gel Kay
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 21:10Grattis Pia (L)
Grattis Pia (L)