Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 18:43Går lika bra med långkalsong 😉
Går lika bra med långkalsong 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 19:24Eftersom jag är ohyggligt rädd om mina vader efter rejäl muskelbristning o annat, så har jag både långstrumpor, underställ o sedan löpartights när jag springer vintertid. Man kan säga att vaderna är min akilleshäl nu när jag inte är 20 längre, Många får d
Eftersom jag är ohyggligt rädd om mina vader efter rejäl muskelbristning o annat, så har jag både långstrumpor, underställ o sedan löpartights när jag springer vintertid. Man kan säga att vaderna är min akilleshäl nu när jag inte är 20 längre, Många får d
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 19:30Men inte när man tävlar i cykel. Det går säkert att få dispens för de som behöver.
De som tycker mest har sällan eller aldrig tävlat inom UCIs regim.
Men inte när man tävlar i cykel. Det går säkert att få dispens för de som behöver.
De som tycker mest har sällan eller aldrig tävlat inom UCIs regim.
Quote from Lena O on 24 March 2012, 19:51denna tråd gäller egentligen endast dem knappt 3,000 licenserade cyklister och inte dem 5,5miljoner övriga svenska som äger en cykel ... som scf inte är intresserade av öht.
denna tråd gäller egentligen endast dem knappt 3,000 licenserade cyklister och inte dem 5,5miljoner övriga svenska som äger en cykel ... som scf inte är intresserade av öht.
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 20:06Det är vad du tycker.
Det är vad du tycker.
Quote from Lena O on 24 March 2012, 22:07Absolut ... om så inte var fallet skulle 5,5miljoner har en licens 😉
Absolut ... om så inte var fallet skulle 5,5miljoner har en licens 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 22:15Varför skulle dom det?
Varför skulle dom det?
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 22:35Nåja, nästa knäckfråga är ju att besluta om hur ofta cyklisterna måste raka benen och vilken olja som ska användas för rätt lyster. Om någon hittar en ny olja med finare lyster så måste den självklart förbjudas.
Nåja, nästa knäckfråga är ju att besluta om hur ofta cyklisterna måste raka benen och vilken olja som ska användas för rätt lyster. Om någon hittar en ny olja med finare lyster så måste den självklart förbjudas.
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 22:39Ja, eller så har man inte bekymmer med sådant som inte berör en.
Ja, eller så har man inte bekymmer med sådant som inte berör en.
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 12:04borttaget
borttaget