Quote from Lena O on 25 March 2012, 15:58Du få tävla så mycket cykel du vill, men i vita strumpor och inte längre än så här ... 😀
Jösses det är så komisk man kan bara skratta åt det .....and I do 🙂
Du få tävla så mycket cykel du vill, men i vita strumpor och inte längre än så här ... 😀
Jösses det är så komisk man kan bara skratta åt det ..
...and I do 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 16:16Tillåtna strumpor.
bild:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=735e8fafebd54a0dbd4562cb7d09b9fa.jpg&Size=&share=
Tillåtna strumpor.
bild:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=735e8fafebd54a0dbd4562cb7d09b9fa.jpg&Size=&share=
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 17:49Jag har haft tävlingslicens, men det var länge sedan ....
Både nationella och internationella cykelorganisationer verkar ha problem med att prioritera.
Det kan handla om strumpor, doping eller rekrytering till sporten, -det verkar ligga över deras inkom
Jag har haft tävlingslicens, men det var länge sedan ....
Både nationella och internationella cykelorganisationer verkar ha problem med att prioritera.
Det kan handla om strumpor, doping eller rekrytering till sporten, -det verkar ligga över deras inkom
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 17:52Då är det bättre att köra GF-lopp och liknande utan dopingtester?
Då är det bättre att köra GF-lopp och liknande utan dopingtester?
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 18:04Svensk cykelsport har enorma problem....
Jag tror dock inte att sättet SCF jobbar är speciellt lovande inför framtiden, -tyvärr .
Svensk cykelsport har enorma problem....
Jag tror dock inte att sättet SCF jobbar är speciellt lovande inför framtiden, -tyvärr .
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 18:07De ska vara RF och UCI till lags men det behöver inte andra aktörer.
De ska vara RF och UCI till lags men det behöver inte andra aktörer.
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 19:07Varför tävlingar när VR finns ?
Varför tävlingar när VR finns ?
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 20:01"De ska vara RF och UCI till lags men det behöver inte andra aktörer. "
Jasså, vilka då ?
"De ska vara RF och UCI till lags men det behöver inte andra aktörer. "
Jasså, vilka då ?
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 20:12Korpen och andra som arrangerar motionslopp. Randonneur, Gran Fondo och Audax är några andra på loppmarknaden.
Korpen och andra som arrangerar motionslopp. Randonneur, Gran Fondo och Audax är några andra på loppmarknaden.
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 20:51Du glömde IHPVA David. Varför kallar du det loppmarknaden?
Du glömde IHPVA David. Varför kallar du det loppmarknaden?