Quote from ellen olsson on 26 March 2012, 23:28En bra tävling heter Flandern Runt eller, mer korrekt, Ronde Van Vlaanderen. Vlaanderen Runt är ful Svamländska. 🙂
En bra tävling heter Flandern Runt eller, mer korrekt, Ronde Van Vlaanderen. Vlaanderen Runt är ful Svamländska. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 23:32Jag tror att det blir till att promenera då för Vänlige P.
Jag tror att det blir till att promenera då för Vänlige P.
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 23:37Vadå? Kan man inte cykla över bron?
Aaaaaaa nu förstår jag. En dretfull värmlänging bör inte cykla. Nä det förstås;)
Vänligen
P.
Vadå? Kan man inte cykla över bron?
Aaaaaaa nu förstår jag. En dretfull värmlänging bör inte cykla. Nä det förstås;)
Vänligen
P.
Quote from Sandra Näslund on 27 March 2012, 14:46Petter - du driver med mig... 🙂
Eller anser du att den allmäna bilden av cykelsporten ska vara att den är något inskränkt samt att det är OK med utfrysning och mobbing som "straff" !
I övrigt tycker jag att strumpreglerna är på samma nivå som försök t
Petter - du driver med mig... 🙂
Eller anser du att den allmäna bilden av cykelsporten ska vara att den är något inskränkt samt att det är OK med utfrysning och mobbing som "straff" !
I övrigt tycker jag att strumpreglerna är på samma nivå som försök t
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 15:00Komiskt att någon tar det som står på Wikipedia på fullt allvar. Det beror ju på vem det är som har skrivit texten och med vilket syfte.
Komiskt att någon tar det som står på Wikipedia på fullt allvar. Det beror ju på vem det är som har skrivit texten och med vilket syfte.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 16:20Det är bra att det finns organ som styr upp lite. Tänk hur det skulle kunna se ut i beachvolleyboll för kvinnor om det inte fanns regler för hur stora bikinidelarna maximalt får vara(H)
Det är bra att det finns organ som styr upp lite. Tänk hur det skulle kunna se ut i beachvolleyboll för kvinnor om det inte fanns regler för hur stora bikinidelarna maximalt får vara(H)
Quote from Sandra Näslund on 27 March 2012, 16:26>David
Dessvärre finns det ju folk som gör det.
>David
Dessvärre finns det ju folk som gör det.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 16:42Hade Musse haft ett par basketbrallor så hade inte LillMusse visat upp sig.
Hade Musse haft ett par basketbrallor så hade inte LillMusse visat upp sig.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 16:59http://www.svd.se/sport/beachvolleybollen-slopar-bikinitvang_6955711.svd
Men dom har ju fatta detta och gör Kansvke på ett annat sätt.
Vänligen
P.
http://www.svd.se/sport/beachvolleybollen-slopar-bikinitvang_6955711.svd
Men dom har ju fatta detta och gör Kansvke på ett annat sätt.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 17:45Det är väl för att killarna tycker deras badbyxor var pinsamt små under dagens badshortsmode ...
Det är väl för att killarna tycker deras badbyxor var pinsamt små under dagens badshortsmode ...