Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 20:52Jaha !
Jag trodde du menade andra sporter.
Jaha !
Jag trodde du menade andra sporter.
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 21:10Ja, knarkargänget är väl bättre än loppmarknaden.
Ja, knarkargänget är väl bättre än loppmarknaden.
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 22:49Jag förstår varför man har förbjudit långstrumpor, det är helt enkelt väldigt fult.
Med det reglementet borde tennis bara få spelas i vita kläder, golf i tweed/glencheck och alltid knästrumpor och man borde faktiskt tom.kräva att ishockeyspelare ska spela
Jag förstår varför man har förbjudit långstrumpor, det är helt enkelt väldigt fult.
Med det reglementet borde tennis bara få spelas i vita kläder, golf i tweed/glencheck och alltid knästrumpor och man borde faktiskt tom.kräva att ishockeyspelare ska spela
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 03:02Glöm inte den riktigt viktiga nya regeln 😉
"Påminnelse om bestämmelser för användande av s k camelback-system under tävling.
UCI har givit ut instruktioner kring användandet av s k camelbacks, som i grunden är ett system för vätsketillförsel under tävli
Glöm inte den riktigt viktiga nya regeln 😉
"Påminnelse om bestämmelser för användande av s k camelback-system under tävling.
UCI har givit ut instruktioner kring användandet av s k camelbacks, som i grunden är ett system för vätsketillförsel under tävli
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 10:20@P.
Nu hänger ju du på happy också, så jag misstänker att du även sett CB-tråden där. Hur som helst, där framkom iaf att den skumma formuleringen med "anatomi" alltså är en ytterst klumpig översättning av "morphology".
@P.
Nu hänger ju du på happy också, så jag misstänker att du även sett CB-tråden där. Hur som helst, där framkom iaf att den skumma formuleringen med "anatomi" alltså är en ytterst klumpig översättning av "morphology".
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 13:22Ja och det är helt underbart. Jag är rätt kass på "engleskan" Men va fan.
Vänligen
P.
Ja och det är helt underbart. Jag är rätt kass på "engleskan" Men va fan.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 15:51Vilka tävlingar har du tänkt delta i?
Vilka tävlingar har du tänkt delta i?
Quote from Sandra Näslund on 26 March 2012, 18:38Att läsa om cykelsport på Wikipedia är riktigt underhållande :
"Att våga förändra nedärvda attityder och strukturer tillkommer inte dem av lägre rang som befinner sig inom gränsen, eftersom straffen vid överträdelse av de underförstådda reglerna är utfry
Att läsa om cykelsport på Wikipedia är riktigt underhållande :
"Att våga förändra nedärvda attityder och strukturer tillkommer inte dem av lägre rang som befinner sig inom gränsen, eftersom straffen vid överträdelse av de underförstådda reglerna är utfry
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 20:41Vad är det som inte stämmer där menar du Ari?
Vad är det som inte stämmer där menar du Ari?
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 23:11"Vilka tävlingar har du tänkt delta i?"
David, du vet den där riktigt tävlingen VR. Det ska jag tävla i. Tävla som bara den;)
Vänligen
P.
"Vilka tävlingar har du tänkt delta i?"
David, du vet den där riktigt tävlingen VR. Det ska jag tävla i. Tävla som bara den;)
Vänligen
P.