Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 04:18Miss Flugvikt: Det där är det nybörjarprogram jag har använt mig av. Visst kändes det som lite träning i början, men jag körde från början och nu springer jag 5 km 3-4 ggr i veckan. Det tog mig 14 veckor att bli klar och då tog jag 2 hela viloveckor, 1 ef
Miss Flugvikt: Det där är det nybörjarprogram jag har använt mig av. Visst kändes det som lite träning i början, men jag körde från början och nu springer jag 5 km 3-4 ggr i veckan. Det tog mig 14 veckor att bli klar och då tog jag 2 hela viloveckor, 1 ef
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 08:26Miss Flugvikt:
Haha, ja jag registrerade min löpning för skojs skull. Observera hastigheten, det gick fortare än att gå. 😀
Jag kan nog köra joggprogrammet vid sidan om alla andra aktiviteter. Kondisen är bra men kroppen behöver vänja sig vid just löpni
Miss Flugvikt:
Haha, ja jag registrerade min löpning för skojs skull. Observera hastigheten, det gick fortare än att gå. 😀
Jag kan nog köra joggprogrammet vid sidan om alla andra aktiviteter. Kondisen är bra men kroppen behöver vänja sig vid just löpni
Quote from Jan Lundquist on 3 July 2009, 12:13Susse:
Programmet utökade jag en månad så det blev 16 veckor. Nja för mig var det nog lite kort i efterhand för kroppen men inte för psyket och det var viktigt för mig.Jag fick problem med höften men har koll på det nu så just nu är det bara latmasken j
Susse:
Programmet utökade jag en månad så det blev 16 veckor. Nja för mig var det nog lite kort i efterhand för kroppen men inte för psyket och det var viktigt för mig.
Jag fick problem med höften men har koll på det nu så just nu är det bara latmasken j
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 15:33Mia: Jag har sett tidigare att du följt det här programmet och det har ju gått jättefint för dig. Det var nog orättvist att kalla det banalt, det är egentligen bara inledningen som är det, i slutfasen uppnår man ju (förhoppningsvis) målet 5 km. Precis som
Mia: Jag har sett tidigare att du följt det här programmet och det har ju gått jättefint för dig. Det var nog orättvist att kalla det banalt, det är egentligen bara inledningen som är det, i slutfasen uppnår man ju (förhoppningsvis) målet 5 km. Precis som
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 11:41Jag följer oxå Iforms lätta nybörjarprogram (även om jag har kommit av mej lite nu...)
Det jag faktiskt tycker är bäst med att öka dosen lite varje vecka på det här sättet är att jag varje vecka slår personligt rekord! Det om något är verkligen peppande.
Jag följer oxå Iforms lätta nybörjarprogram (även om jag har kommit av mej lite nu...)
Det jag faktiskt tycker är bäst med att öka dosen lite varje vecka på det här sättet är att jag varje vecka slår personligt rekord! Det om något är verkligen peppande.
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 12:06Hur stor skillnad är det egentligen mellan löpning och gång om man tänker på senor och ligament? Jag har som sagt hållt på med promenader i en 12 år sådär, och det ganska regelbundet.
Hur hårt törs jag börja min jogging?
Hur stor skillnad är det egentligen mellan löpning och gång om man tänker på senor och ligament? Jag har som sagt hållt på med promenader i en 12 år sådär, och det ganska regelbundet.
Hur hårt törs jag börja min jogging?
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 13:50Läste en iform för länge sedan. Skräptidning med massa ytliga reportage och slutsatser dragna uitfårn ett ofta alltför skralt underlag.
Typ " Bli snabb på marathon och slipp de tråkiga långpassen".
Halva Sveriges (tränande) befolkning (kvinnorna) verka
Läste en iform för länge sedan. Skräptidning med massa ytliga reportage och slutsatser dragna uitfårn ett ofta alltför skralt underlag.
Typ " Bli snabb på marathon och slipp de tråkiga långpassen".
Halva Sveriges (tränande) befolkning (kvinnorna) verka
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 14:01Anders: Exakt samma intryck jag fått av att bläddra i iForm på diverse mottagningar och receptioner.
Anders: Exakt samma intryck jag fått av att bläddra i iForm på diverse mottagningar och receptioner.
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 14:17Tänk vad lustigt.. programmen som finns på marathon.se ser likadana ut som de på iforms sida. De börjar med... håll i er nu - INTERVALLER. (H)
För övrigt skaffar man sig en prenumeration på I form för att komma åt pulsklockan, inte det fuuula Newline-set
Tänk vad lustigt.. programmen som finns på marathon.se ser likadana ut som de på iforms sida. De börjar med... håll i er nu - INTERVALLER. (H)
För övrigt skaffar man sig en prenumeration på I form för att komma åt pulsklockan, inte det fuuula Newline-set
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 16:03Jag måste ändå få försvara IForms-löpprogram. Det har i alla fall fått mig att gå från att knappt orka 3 min i sträck till att utan större problem nu springa 5 km 3-4 ggr i veckan och detta på ca 16 veckor (då räknar jag inte mina 2 viloveckor).
Nu följe
Jag måste ändå få försvara IForms-löpprogram. Det har i alla fall fått mig att gå från att knappt orka 3 min i sträck till att utan större problem nu springa 5 km 3-4 ggr i veckan och detta på ca 16 veckor (då räknar jag inte mina 2 viloveckor).
Nu följe