Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 10:30De där Xtenex verkar väldigt intressanta. Har tittat på Lock Laces och funderat på att köpa ett set sådana för nästa säsong men Xtenex verkar som ett kankse bättre val.. om de fungerar ypperligt. Kanske inte så många som använt dessa än så man skulle kunn
De där Xtenex verkar väldigt intressanta. Har tittat på Lock Laces och funderat på att köpa ett set sådana för nästa säsong men Xtenex verkar som ett kankse bättre val.. om de fungerar ypperligt. Kanske inte så många som använt dessa än så man skulle kunn
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 12:20Har haft Xentex i ca 2 år jag också. De har funkat utmärkt. Köpte mina på Runnersstore i Stockholm, de har en webshop också. Vet inte om de har kvar dem i sortimentet dock....
Har haft Xentex i ca 2 år jag också. De har funkat utmärkt. Köpte mina på Runnersstore i Stockholm, de har en webshop också. Vet inte om de har kvar dem i sortimentet dock....
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 14:41Grejer kostar tid. Jag brukar tävla i tri-dräkt. På simningen mössa och oftast glasögon (men jag är osäker på om jag verkligen behöver dem; å andra sidan tar det max två sekunder extra att ta av dem), på cyklingen skor (iklickade hela tiden) och hjälm för
Grejer kostar tid. Jag brukar tävla i tri-dräkt. På simningen mössa och oftast glasögon (men jag är osäker på om jag verkligen behöver dem; å andra sidan tar det max två sekunder extra att ta av dem), på cyklingen skor (iklickade hela tiden) och hjälm för
Quote from Elias Engqvist on 17 October 2012, 15:25Nu får du nog förtydliga vad du gör i T2 - för mig verkar det som om du skriver att du springer i cykelskor - har lite svårt att tro det!
Nu får du nog förtydliga vad du gör i T2 - för mig verkar det som om du skriver att du springer i cykelskor - har lite svårt att tro det!
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 09:57Jag hänger upp cykeln (med skorna iklickade), dumpar hjälmen och på vägen ut vrider jag runt bandet. Och så tänker jag på att hålla in magen, eftersom det brukar finnas många fotografer däromkring.
Jag hänger upp cykeln (med skorna iklickade), dumpar hjälmen och på vägen ut vrider jag runt bandet. Och så tänker jag på att hålla in magen, eftersom det brukar finnas många fotografer däromkring.
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 10:25Så du springer barfota?
Så du springer barfota?
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 11:17Jo, det blir ju effekten.
Nu rekommenderar jag inte alla att göra så, men för mig funkar det fint (på sprintdistans och om det inte är alltför mycket grovt grus). Jag ville bara berätta för att illustrera att det finns många sätt att köra triathlon på.
Jo, det blir ju effekten.
Nu rekommenderar jag inte alla att göra så, men för mig funkar det fint (på sprintdistans och om det inte är alltför mycket grovt grus). Jag ville bara berätta för att illustrera att det finns många sätt att köra triathlon på.
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 11:25Och till trådskaparen:
Man _behöver_ absolut inte en triathlondräkt. Det går bra att cykla några mil i halvlånga badbyxor (om man har vant rumpan vid det), men då har man problemet att man måste få på sig någonting på överkroppen i T1. Om man känner att m
Och till trådskaparen:
Man _behöver_ absolut inte en triathlondräkt. Det går bra att cykla några mil i halvlånga badbyxor (om man har vant rumpan vid det), men då har man problemet att man måste få på sig någonting på överkroppen i T1. Om man känner att m
Quote from Elias Engqvist on 18 October 2012, 12:02Aha, barfota...
Aha, barfota...
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 12:07Fast det vore ganska intressant att springa på klossarna iochförsig.
Fast det vore ganska intressant att springa på klossarna iochförsig.