Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 10:57"Mycket lätt pronation" kan man ju ge som "diagnos" till alla människor utan att ha sett dom springa och ha rätt i typ 90% av fallen.
"Mycket lätt pronation" kan man ju ge som "diagnos" till alla människor utan att ha sett dom springa och ha rätt i typ 90% av fallen.
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 19:26Pronation är troligen, som sagt, väldigt vanligt och en chansning så god som någon.
Alla har vi ju olika erfarenheter av de så kallade proffsaffärerna (och mina nuvarande besvär kan föralldel bero på i stort sett vad som helst). Det jag ville ha sagt är
Pronation är troligen, som sagt, väldigt vanligt och en chansning så god som någon.
Alla har vi ju olika erfarenheter av de så kallade proffsaffärerna (och mina nuvarande besvär kan föralldel bero på i stort sett vad som helst). Det jag ville ha sagt är
Quote from Catharina Brattlin on 10 June 2012, 19:44Pronation är helt normalt och alla pronerar mer eller mindre eftersom leder och ledband är dynamiska och inte stela. Det ingår liksom i kroppens naturliga dämpningssystem. Det är ÖVERpronation som kan vålla besvär (men det går att träna bort det också).
Pronation är helt normalt och alla pronerar mer eller mindre eftersom leder och ledband är dynamiska och inte stela. Det ingår liksom i kroppens naturliga dämpningssystem. Det är ÖVERpronation som kan vålla besvär (men det går att träna bort det också).