Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 18:24Ja ett drygt dygns väntan på att börja träna???....skärpning nu!!!....här gäller det ju varje minut för att komma igång med schemat vet ja.....ehe...
Ja ett drygt dygns väntan på att börja träna???....skärpning nu!!!....här gäller det ju varje minut för att komma igång med schemat vet ja.....ehe...
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 20:44Kjell, det är ju lite mer än ett dygn kvar till 1feb.
Kjell, det är ju lite mer än ett dygn kvar till 1feb.
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 21:59Förlåt mig Åsa...när hon sa redan till helgen så trodde jag naturligtvis det var den här helgen som för oss båda brukar börja efter jobbets slut på fre 20:e...å fortsätta till den 22:a januari..Visste inte att ni hade gjort upp om att det skulle börja nån
Förlåt mig Åsa...när hon sa redan till helgen så trodde jag naturligtvis det var den här helgen som för oss båda brukar börja efter jobbets slut på fre 20:e...å fortsätta till den 22:a januari..Visste inte att ni hade gjort upp om att det skulle börja nån
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 09:40Kjell, det var Åsa P som skrev 1 feb själv i ett inlägg lite längre upp, men sånt är ju lätt att missa.
Och tack för komplimangen. 🙂
Kjell, det var Åsa P som skrev 1 feb själv i ett inlägg lite längre upp, men sånt är ju lätt att missa.
Och tack för komplimangen. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 15:35Ja träningsprogramet ska jag börja med 1a feb som planerat, men tjuvbörjade lite med nya pulsklockan redan igår (och även idag) - så båda har rätt på sitt sätt.
Håller fullständigt med om att det är dumt att vänta om man är inspirerad, men hade ingen möj
Ja träningsprogramet ska jag börja med 1a feb som planerat, men tjuvbörjade lite med nya pulsklockan redan igår (och även idag) - så båda har rätt på sitt sätt.
Håller fullständigt med om att det är dumt att vänta om man är inspirerad, men hade ingen möj
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 19:40Förlåt mig Åsa M...Jag läste tydligen aldrig Åsa P:s andra inlägg så noga...den här Altzheimern/Senildemenser gör mig allt mer förbannad...hehe. Men att båda ni Åsor är igång å kutar....det gör mig glad. Kör på bara...!
Förlåt mig Åsa M...Jag läste tydligen aldrig Åsa P:s andra inlägg så noga...den här Altzheimern/Senildemenser gör mig allt mer förbannad...hehe. Men att båda ni Åsor är igång å kutar....det gör mig glad. Kör på bara...!