Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 10:37Du, jag hade samma problem tidigare. Kilona är borta nu men största skillnaden gjorde byte av skor. Var helt övertygad om att jag aldrig skulle kunna kuta på asfalt mer än 5 km. Gick till löplabbet och fick ett riktigt "proffs" att hjälpa mig med nya skor
Du, jag hade samma problem tidigare. Kilona är borta nu men största skillnaden gjorde byte av skor. Var helt övertygad om att jag aldrig skulle kunna kuta på asfalt mer än 5 km. Gick till löplabbet och fick ett riktigt "proffs" att hjälpa mig med nya skor
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 11:02Jodå, idag går det fint. Efter många om och men har jag hittat skor som funkar fin-fint. Idag har jag inga problem att springa 12-15 km, största delen på asfalt. Så visst gjorde det skillnad när jag kostade på mig att analysera och skaffa riktiga skor. Me
Jodå, idag går det fint. Efter många om och men har jag hittat skor som funkar fin-fint. Idag har jag inga problem att springa 12-15 km, största delen på asfalt. Så visst gjorde det skillnad när jag kostade på mig att analysera och skaffa riktiga skor. Me
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 11:12Gött att det är lugnt med skorna. Då är det bara att träna på och att sakta men säkert öka distansen. Kör själv långpass på helgen, kan bli mellan 17-23 km. Klart du ska kuta Broloppet, har själv anmält mig! Har dock inte upplyst jobb-polarna 🙂
Gött att det är lugnt med skorna. Då är det bara att träna på och att sakta men säkert öka distansen. Kör själv långpass på helgen, kan bli mellan 17-23 km. Klart du ska kuta Broloppet, har själv anmält mig! Har dock inte upplyst jobb-polarna 🙂
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 11:47Ja, det verkar ju vara en minst sagt mäktig upplevelse. Bara att KÖRA över bron är ju maffigt, så man kan tänka sig vilken kick det blir att springa längst där uppe. Å andra sidan är det ju en rätt häftig stigning från Pepparholmen...
Grejen är bara att
Ja, det verkar ju vara en minst sagt mäktig upplevelse. Bara att KÖRA över bron är ju maffigt, så man kan tänka sig vilken kick det blir att springa längst där uppe. Å andra sidan är det ju en rätt häftig stigning från Pepparholmen...
Grejen är bara att
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 14:49Stigningen är 70 meter utspritt på 2-3 kilometer, den märkte man knappt av 2000 tyckte jag. Hade en smula medvind då iofs.
Stigningen är 70 meter utspritt på 2-3 kilometer, den märkte man knappt av 2000 tyckte jag. Hade en smula medvind då iofs.
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 16:59Jag använder minst hälften av mina semesterdagar till träningsläger och tävlingar, så det kan jag inte se nåt fel med (H)
Jag använder minst hälften av mina semesterdagar till träningsläger och tävlingar, så det kan jag inte se nåt fel med (H)