Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hm, om du har installerat om ant-agent och klockan har slagit över till att inte försöka para-sig igen kan du behöva slå tillbaka den inställningen kanske? Under system-inställningar i klockans menyer nånstans tror jag.

Om nu pluginsidan funkar och hittar klockan så funkar väl kopplingen? Vad är det som inte fungerar?

Det lät som om det var intermittent. Plötsligt funkade det igen. När min 310XT strulade så kändes det som om mycket var precis så. Plötsligt fick den för sig att inte synka ett pass, sen synkade den men passet kom inte in. När jag försökte para om klockan

Om du fortarande har problem Malin så kan det som stått tidigare bero på att du vid första tillfället pluggat in USB-stickan innan programvaran installererades. Då installerar Windows nån standardprogramvara för att hantera den, och då hjälper inte alla o

Tack Henrik! har skrivit ut det här på jobbet 😉

Klockan och stickan hittade varandra sist jag provade så jag tror att det funkar, har inte kunnat träna nåt än :@ så jag har inte provat föra över nåt pass.
Nu är jag dunderförkyld så det dröjer väl lite t

Tack Henrik!!!!
Jag har haft samma problem och nu efter ditt tips så existerar min atenn!!

/Peter

Hmmmm

Har varit ute och promenerat med klockan nu.
Inga problem att föra över till Sport Tracks men när jag provade här så kom det upp att stickan inte hittades? det känndes lite konstigt...

Kanske ska göra som Henrik gjorde och se vad som händer..

Hmmmm

Kan ha hittat felet själv...

Började med att föra över till Sport Tracks och sen här, men då det inte gick så tänkte jag att att jag får väl skriva in själv och lösa problemet senare.
Går in i klockan och ska kika på passet som jag gjort innan, me

Sen måste jag ju också säga att jag är förälskad i klockan efter första passet, super bra! (L)