Quote from Guest on 4 March 2009, 19:55Vi har planer på att starta en "nybörjargrupp" i vår löparklubb. målgruppen är folk som kanske redan nu springer lite på sommaren, men kanske inte året om. vidare tänkte vi att man kanske nu klarar av att springa 5 km på runt 35 minuter och någon gång i f
Vi har planer på att starta en "nybörjargrupp" i vår löparklubb. målgruppen är folk som kanske redan nu springer lite på sommaren, men kanske inte året om. vidare tänkte vi att man kanske nu klarar av att springa 5 km på runt 35 minuter och någon gång i f
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 20:05Det låter som en jättebra idé, tycker jag! (t+)
Många som börjar löpträna känner sig säkert rätt osäkra på hur man ska springa, hur långt, hur fort och hur ofta.
En nybörjargrupp är säkert ett bra tillfälle att tillsammans med andra komma igång på allva
Det låter som en jättebra idé, tycker jag! (t+)
Många som börjar löpträna känner sig säkert rätt osäkra på hur man ska springa, hur långt, hur fort och hur ofta.
En nybörjargrupp är säkert ett bra tillfälle att tillsammans med andra komma igång på allva
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 20:18Det låter roligt att träna löpning med andra. Är det i Stockholmstrakten gruppen är tänkt att vara?
Det låter roligt att träna löpning med andra. Är det i Stockholmstrakten gruppen är tänkt att vara?
Quote from Lotta Lindström on 4 March 2009, 20:49Åh, det låter ju underbart!
Åh, det låter ju underbart!
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 20:55Det låter jätteintressant:-)
Berätta mera...
Det låter jätteintressant:-)
Berätta mera...
Quote from mårten jansson on 4 March 2009, 22:14Även jag hade tyckt att det var intressant!
Även jag hade tyckt att det var intressant!
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 22:23Jensan lilla gubben!!!....varför är du så anonym som du är på FB....?!??????
Inte ett endaste ord om dig själv...liksom...??!!??
Sen tycker jag att det är en skitabra tråd som du skapat....å visst vill jag komma med en massa råd till alla nybörjare...Men
Jensan lilla gubben!!!....varför är du så anonym som du är på FB....?!??????
Inte ett endaste ord om dig själv...liksom...??!!??
Sen tycker jag att det är en skitabra tråd som du skapat....å visst vill jag komma med en massa råd till alla nybörjare...Men
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 22:53>men jag lägger nu ner alla kommentarer förutom i streakarnas line.
Kjell, det finns absolut ingen anledning till det. Keep it up, säger jag.
>men jag lägger nu ner alla kommentarer förutom i streakarnas line.
Kjell, det finns absolut ingen anledning till det. Keep it up, säger jag.
Quote from Mark Kovacs on 5 March 2009, 08:33Den gruppen skulle JAG vilja vara med i! Precis vad jag skulle behöva. Synd att allt sånt där bra aldrig kommer till norrland...
Den gruppen skulle JAG vilja vara med i! Precis vad jag skulle behöva. Synd att allt sånt där bra aldrig kommer till norrland...
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 08:56Tycker det låter jättebra. Jag skulle gärna vara med i en sådan grupp.
Tycker det låter jättebra. Jag skulle gärna vara med i en sådan grupp.