Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 21:15Hallå där tjejerna.!!!??!!...."inga möjligheter där man bor".....så om det finns ett "Stockholmsalternativ"....Häng med i tråden! Ni kommer ju för det första att få en massa kompisar som just börjar träna som ni å det är väl fantastiskt. Sen efter ett ta
Hallå där tjejerna.!!!??!!...."inga möjligheter där man bor".....så om det finns ett "Stockholmsalternativ"....Häng med i tråden! Ni kommer ju för det första att få en massa kompisar som just börjar träna som ni å det är väl fantastiskt. Sen efter ett ta
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 12:02Jag tycker också att idén med en nybörjargrupp är lysande och skulle gärna hänga på om det fanns någon i min närhet.
Kjell: och jag läste ditt svar till de andra som tycker lika som mig, men det finns tydligen ingen "gulprickad" nära mig.
Jag tycker också att idén med en nybörjargrupp är lysande och skulle gärna hänga på om det fanns någon i min närhet.
Kjell: och jag läste ditt svar till de andra som tycker lika som mig, men det finns tydligen ingen "gulprickad" nära mig.
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 17:21här finns nu tråden med information.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=414714
Allt det bästa//Jens
här finns nu tråden med information.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=414714
Allt det bästa//Jens
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 18:41Aj,aj Helena.....finns det bara en endaste människa i hela den enorma orten GUSUM....som är med i FunBeat å vill ha sällskap på långsamma streakar.???...Kan detta verligen vara sant..???..Måste väl finnas flera tycker jag..!!..hur långt är det till nästa
Aj,aj Helena.....finns det bara en endaste människa i hela den enorma orten GUSUM....som är med i FunBeat å vill ha sällskap på långsamma streakar.???...Kan detta verligen vara sant..???..Måste väl finnas flera tycker jag..!!..hur långt är det till nästa
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 19:19Kjell: Nej, det finns ingen i metropolen Gusum och de "gulprickade" i närheten verkar antingen ej aktiva eller också så håller de på med andra sporter. Det är bara att inse --- jag bor på fel plats!!!!!
Kjell: Nej, det finns ingen i metropolen Gusum och de "gulprickade" i närheten verkar antingen ej aktiva eller också så håller de på med andra sporter. Det är bara att inse --- jag bor på fel plats!!!!!
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 21:14Flytta platsen...å det omedelbart..!?? Eller gör som poliserna...Knacka dörr??!! får du inte med någon som kutar så kanske du kan få skapligt pris på hemkört typ....egen lingonlikör mummmmmss:D:D:D.....
Kämpa på Älskling..?!
Flytta platsen...å det omedelbart..!?? Eller gör som poliserna...Knacka dörr??!! får du inte med någon som kutar så kanske du kan få skapligt pris på hemkört typ....egen lingonlikör mummmmmss:D:D:D.....
Kämpa på Älskling..?!