Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNycklar+Mobil=Problem
You need to log in to create posts and topics.

Vad ska man göra av nycklarna, mobilen och annat som skramlar etc när man löptränar och inte har möjlighet att lägga ifrån sig dem? Nycklar och mobil är ett måste iaf för mig när jag är ute och kör. Nycklarna skramlar och mobilen "studsar" irriterande nä

Större/tyngre prylar som inte riktigt funkar bra att ha i fickor håller jag i händerna.

Åhhh...vad bra att du frågar...jag har själv samma problem och funderat över hur jag ska lösa det.

Det jag satt och klurade på igår var de här tightsen
http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35803&productId=224119&SellingFlag=SearchT

Jag vet att Intersport säljer "hållare" för främst mp3-spelare i märket Nike (har en sån själv) som man fäster runt överarmen. En på varje arm borde ju rymma en mobil och nycklar?

Jag springer aldrig med vare sig nycklar eller mobil. Men hade jag gjort d

Ursäkta men varför måste mobilen med på löprundan. Enda anledningen enligt mig är om du tränar i obefolkat område och i så fall kan behöva mobilen för att ringa efter hjälp vid skada.

Nyckeln till ytterdörren plockas av knippan och så lägger jag den i en

Jag har musiken i min mobil. Därför är det trevligt att ha den! Än så länge har jag bara haft den på cykelturer och den har också åkt i backen för ofta. 🙁

Lars: Din variant ska jag absolut prova. Då kan jag få med mig både nycklar och mobil 🙂

"Ursäkta men varför måste mobilen med på löprundan. Enda anledningen enligt mig är om du tränar i obefolkat område och i så fall kan behöva mobilen för att ringa ef

Det stämmer. Att ha med sig vatten är snarare ett större problem. Vätskebälten och ryggsäckar är jag osams med.

Precis Lars - dörrnyckeln "plockas av knippan" - eller nej. Man har såklart en "springnyckel" som hänger på en krok i hallen. Den lägger man i behån eller knyter fast i skosnörena när man ger sig ut och lubbar.

I behån har man även en perfektaflaska med

Lena: Det skulle vara intressant att se dig storhandla utan kassar. *asg*