Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 10:19Är jag ute och springer och inte har jacka med fickor på mig använder jag en liten ficka som man fäster på skosnöret på ena skon. Den är av märket nike och jag köpte den i Köpenhamn förra sommaren, hittar den dock inte att länka till.
Hur som helst är den
Är jag ute och springer och inte har jacka med fickor på mig använder jag en liten ficka som man fäster på skosnöret på ena skon. Den är av märket nike och jag köpte den i Köpenhamn förra sommaren, hittar den dock inte att länka till.
Hur som helst är den
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 10:22Återigen - VILKEN sabla byxficka?!?
Om jag inte plockar fram mina sweatpants från 80-talet så har inga motionskläder för damer som jag har hittat fickor... alls. Om det inte är en jacka då - men det är som sagt var liiite för VARMT för att springa med ja
Återigen - VILKEN sabla byxficka?!?
Om jag inte plockar fram mina sweatpants från 80-talet så har inga motionskläder för damer som jag har hittat fickor... alls. Om det inte är en jacka då - men det är som sagt var liiite för VARMT för att springa med ja
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 10:27Nej Elin, mobil i behån är verkligen inte att rekommendera. Dessutom känner jag att jag inte vill ha ev strålning så nära inpå viktiga kroppsdelar.
Men jag har nästan aldrig mobilen med mig (bara på långpass i obefolkade områden, och då har jag vätskebäl
Nej Elin, mobil i behån är verkligen inte att rekommendera. Dessutom känner jag att jag inte vill ha ev strålning så nära inpå viktiga kroppsdelar.
Men jag har nästan aldrig mobilen med mig (bara på långpass i obefolkade områden, och då har jag vätskebäl
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 10:27Jessie: hehe... Skulla vara en kul syn... XD
Jessie: hehe... Skulla vara en kul syn... XD
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 10:43Och nu kommer vi till min gamla käpphäst:
varför i allsindar finns det aldrig innerficka på jackor/kavajer/kappor/rockar för damer?!??!?!Om det fanns skulle man ju slippa ha handväska med sig jämt.
Och nu kommer vi till min gamla käpphäst:
varför i allsindar finns det aldrig innerficka på jackor/kavajer/kappor/rockar för damer?!??!?!
Om det fanns skulle man ju slippa ha handväska med sig jämt.
Quote from ellen olsson on 8 August 2009, 10:44Är det därför ni har handväskor?
Är det därför ni har handväskor?
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 10:45BILD:http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/large/ells_1050/ells_1050409.jpg
Jag var tvungen att kika in på det där med byxor, om det verkligen stämmer att det är byxfickor på herrmodeller, men inte på dammodeller.
Så är det verkligen! De
BILD:http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/large/ells_1050/ells_1050409.jpg
Jag var tvungen att kika in på det där med byxor, om det verkligen stämmer att det är byxfickor på herrmodeller, men inte på dammodeller.
Så är det verkligen! De
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 10:49Lena M J >> Det luktar konspiration mellan väskmakare och jacktillverkare! Till pressen, detta måste upplysas! Skämt åsido, det kanske går att skicka ett email eller två till någon tillverkare och se om de bryr sig. Vet inte hur det fungerar i klädbransch
Lena M J >> Det luktar konspiration mellan väskmakare och jacktillverkare! Till pressen, detta måste upplysas! Skämt åsido, det kanske går att skicka ett email eller två till någon tillverkare och se om de bryr sig. Vet inte hur det fungerar i klädbransch
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 10:54Fredrik: Ja
Fredrik: Ja
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 10:54BILD:http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/large/ells_1144/ells_1144390_M1.jpg
Den här har mobilficka på benet. Rajraj! 😀
Jag kollar just nu igenom byxmodellerna på nämnda Ellos-sida för att se hur det ligger till med fickorna på herr-
BILD:http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/large/ells_1144/ells_1144390_M1.jpg
Den här har mobilficka på benet. Rajraj! 😀
Jag kollar just nu igenom byxmodellerna på nämnda Ellos-sida för att se hur det ligger till med fickorna på herr-