Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 13:53Nejnejnej! Den största komplotten är inte att damplagg saknar fickor.. utan att de så ofta har FEJKfickor!?!?
Jag har både shorts och byxor och kavajer som har ficklock eller nåt som ser ut som om det skulle vara en ficka där.. men iiinte då.Så estetisk
Nejnejnej! Den största komplotten är inte att damplagg saknar fickor.. utan att de så ofta har FEJKfickor!?!?
Jag har både shorts och byxor och kavajer som har ficklock eller nåt som ser ut som om det skulle vara en ficka där.. men iiinte då.
Så estetisk
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 15:01Damkläder-fickor-handväskor ... få mig inte att börja med den pet-peeven!
Jag har löpartajts med blixtlåsförsedda nyckelfickor, och en särskilt slimmad löpnyckel som inte sitter ihop med en massa skrammel.
Sedan har jag mitt älskade vätskebälte, på det
Damkläder-fickor-handväskor ... få mig inte att börja med den pet-peeven!
Jag har löpartajts med blixtlåsförsedda nyckelfickor, och en särskilt slimmad löpnyckel som inte sitter ihop med en massa skrammel.
Sedan har jag mitt älskade vätskebälte, på det
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 15:07Cykeltröja kräver vita strumpor vid landsvägslöpning.
I skogen kan ni köra med svarta. Det brukar mulleskolan ha.
Cykeltröja kräver vita strumpor vid landsvägslöpning.
I skogen kan ni köra med svarta. Det brukar mulleskolan ha.
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 20:32Har man vätskebälte får musiken (mobilen) plats i det, iaf på Perfekta-modellen, det funkar på pass med lugnare tempo. På tempopass struntar jag ofta i både bälte och mobil, de är bara i vägen och mobilen kan trilla ur. Husnyckel har man ju oftast en extr
Har man vätskebälte får musiken (mobilen) plats i det, iaf på Perfekta-modellen, det funkar på pass med lugnare tempo. På tempopass struntar jag ofta i både bälte och mobil, de är bara i vägen och mobilen kan trilla ur. Husnyckel har man ju oftast en extr
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 21:08Jag är superirriterad över att träningskläder inte har fickor. tidigare sydde jag dit en på in sidan av linningen, men inte nu mera, nu irriterar jag mig bara istället.
Men de där med handväska - för något år sedan, vinter tror jag att de var, stod jag
Jag är superirriterad över att träningskläder inte har fickor. tidigare sydde jag dit en på in sidan av linningen, men inte nu mera, nu irriterar jag mig bara istället.
Men de där med handväska - för något år sedan, vinter tror jag att de var, stod jag
Quote from Magnus Gelang on 9 August 2009, 00:28Tack Lady G för svar om flaskan 🙂
Tack Lady G för svar om flaskan 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 01:24Jag springer med nyckelknippan i ena handen och mobilen i den andra. Det stör inte löpningen tycker jag, de väger så lite.
Jag springer med nyckelknippan i ena handen och mobilen i den andra. Det stör inte löpningen tycker jag, de väger så lite.
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 08:36http://www.youtube.com/watch?v=Vs7MS0iB6c8
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 10:13Jag tror att det är något allvarligt fel på mig. När jag springer (förlåt, joggar (förlåt igen, släpar mig)) har jag med mig husnyckel, bil- eller cykelnyckel, mobiltelefon, lite pengar, cykeldator för tidtagning (äger faktiskt ingen fungerande klocka), f
Jag tror att det är något allvarligt fel på mig. När jag springer (förlåt, joggar (förlåt igen, släpar mig)) har jag med mig husnyckel, bil- eller cykelnyckel, mobiltelefon, lite pengar, cykeldator för tidtagning (äger faktiskt ingen fungerande klocka), f
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 10:44Näe, Du vill ha tillgång till vissa resurser (musik, kommunkation), och Du är beredd till vissa uppoffringar (släpa med Dig grejerna på nåt sätt).
Såna är vi alla, Du är allsicke udda, inte på nåt konstigt eller avvikande sätt iallafall. (t+)
(Freestyl
Näe, Du vill ha tillgång till vissa resurser (musik, kommunkation), och Du är beredd till vissa uppoffringar (släpa med Dig grejerna på nåt sätt).
Såna är vi alla, Du är allsicke udda, inte på nåt konstigt eller avvikande sätt iallafall. (t+)
(Freestyl