Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNycklar+Mobil=Problem
You need to log in to create posts and topics.

Har du en gammal hederlig Walkman? De kom för 30 år sedan...

Man kan ta med sig en gentleman i spåret, som håller sakerna åt en 😉

Jag gör lite olika beroende på vilken sträcka jag ska ge mig ut på. Mitt vätskebälte rymmer både vätskan, (så klart), nycklar och mobil/Mp3-spelare. Detta är en outfit för längre pass.

Strumpan!!! Hur kan jag ha glömt den möjligheten. Jag ska ut på ett löppass nu och nu vet jag precis var bilnyckeln ska vara (ja-a...vill gärna löpa i spår och än så länge är det för långt till spåret för att cykla eller springa på asfalt genom staden dit

Bor du i Mexico city?

Vätskebälte utan vattenflaskorna men med en extra kameraväska - bältesficka modell mindre - inträdd på bältet. Favoriten just nu är en tunn fin Lowepro köpt på Media Markt.

Jag springer också i cykeltröja. Då kan man ha mobilen i bakfickan på löpartightsen och så nyckeln i tröjan, så slipper de ligga och skramla och skumpa mot varandra.

Varför man ska ha mobilen med sig? Om det händer mig något, eller om jag hittar någon an

Husnyckeln knyter jag fast i ena skons snören, cykelnyckeln i snörena på den andra skon.

De gånger (inte många) jag har med mig mobilen så håller jag helt enkelt den i handen. Enda anledningen till att jag har med mig mobilen är när yngsta barnet är ensa

Vätskebälte med ficka löser det mesta, inklusive vätsketillgången 🙂

Måste bara få fråga...
Jag bor på ett sånt ställe så jag är VÄLDIGT ensam när jag är ute och springer och vill därför ha med mobilen ifall något skulle hända. Jag har också liten ficka bak på mina löpartights och har haft mobilen i den 1 gång.
Den blev al

Det finns ju ett antal armband man kan använda. Prova tillexempel att stoppa mobilen i ett iPodarmband.

Sen finns det ju svett-armband som innehåller en liten ficka med dragkedja där man lätt kan stoppa i nycklar och mindre saker. (kolla här till exempe