Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 10:55De flesta löpartights jag sett (även för damer) har någon liten ficka där man i alla fall får plats med nyckel och ofta även ett SL-kort. Den brukar sitta antingen längst bak i linningen eller fram på ena höftbenet. Alltså inte en ficka som ser ut som på
De flesta löpartights jag sett (även för damer) har någon liten ficka där man i alla fall får plats med nyckel och ofta även ett SL-kort. Den brukar sitta antingen längst bak i linningen eller fram på ena höftbenet. Alltså inte en ficka som ser ut som på
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 10:57Ska börja sy fickor i alla plagg som saknar det 😉
Då kommer många problem att lösas... Tex, vad gör man när man kommer till ett ställe där ALLA väskor är förbjudna? Vips, så står man där utan varesig plånbok, mobil eller nycklar.
Ska börja sy fickor i alla plagg som saknar det 😉
Då kommer många problem att lösas... Tex, vad gör man när man kommer till ett ställe där ALLA väskor är förbjudna? Vips, så står man där utan varesig plånbok, mobil eller nycklar.
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 10:59Jag "lägger ner" denna scoopundersökning. Av 20 kontrollerade dambyxor så har 13 faktiskt en ficka av något slag. (Bäst verkar Adidas vara på just den detaljen)
Jag "lägger ner" denna scoopundersökning. Av 20 kontrollerade dambyxor så har 13 faktiskt en ficka av något slag. (Bäst verkar Adidas vara på just den detaljen)
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 11:03Jag fulgömmer nyckeln på ett smart ställe i trädgården. Ibland är jag så smart att jag inte hittar den själv (#)
Jag fulgömmer nyckeln på ett smart ställe i trädgården. Ibland är jag så smart att jag inte hittar den själv (#)
Quote from Fredric Lagerström on 8 August 2009, 11:14De flesta tajts har väl en liten fick bak oavsett om det är herr el dammodell? Där knölar man lätt ner både mobil och lite till.
Jag tycker fö att killen på bilden ovan inte ser särskilt löptränad ut.
De flesta tajts har väl en liten fick bak oavsett om det är herr el dammodell? Där knölar man lätt ner både mobil och lite till.
Jag tycker fö att killen på bilden ovan inte ser särskilt löptränad ut.
Quote from Jonas Täng on 8 August 2009, 11:17Det går utmärkt att springa i en cykeltröja. Med ryggfickor.
Det går utmärkt att springa i en cykeltröja. Med ryggfickor.
Quote from Fredric Lagerström on 8 August 2009, 11:18Tänkte på det med faktiskt.
Tänkte på det med faktiskt.
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 11:20Eller en ryggtröja med cykelfickor. Då får man med sig allt! 🙂
Eller en ryggtröja med cykelfickor. Då får man med sig allt! 🙂
Quote from Magnus Gelang on 8 August 2009, 11:36Lena MJ: Vad är en perfektaflaska? Är det nån speciell flaska eller bara nåt ord du använder för en perfekt liten flaska?
Lena MJ: Vad är en perfektaflaska? Är det nån speciell flaska eller bara nåt ord du använder för en perfekt liten flaska?
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 11:41BILD:http://www.avantex.ebutik.se/avantex/images/shop/perfekta.jpg
Perfekta-flaskor plus bälte 🙂
BILD:http://www.avantex.ebutik.se/avantex/images/shop/perfekta.jpg
Perfekta-flaskor plus bälte 🙂