Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 15:10David: Jag är tjej, jag blir bjuden på middag.
David: Jag är tjej, jag blir bjuden på middag.
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 17:02Jag är väldigt mycket för Jämlikhet o Jämställdhet så det är säkert din tur att bjuda!
Jag är väldigt mycket för Jämlikhet o Jämställdhet så det är säkert din tur att bjuda!
Quote from Lena Bjerlöw on 12 April 2008, 17:04Men hallå, det är ju faktiskt den som frågar ut (bjuder ut) som betalar. Vare sig man är tjej eller kille. (H)
Men hallå, det är ju faktiskt den som frågar ut (bjuder ut) som betalar. Vare sig man är tjej eller kille. (H)
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 17:38Jag håller med dig Karin!
Fick höra den teorin för fem år och gillade den skarpt med en gång, men har bara fått praktisera den en gång... och nu är jag student (ett litet tag till) så om jag ska bjuda blir det på en kaffe eller hemmalagat.
Jag håller med dig Karin!
Fick höra den teorin för fem år och gillade den skarpt med en gång, men har bara fått praktisera den en gång... och nu är jag student (ett litet tag till) så om jag ska bjuda blir det på en kaffe eller hemmalagat.
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 17:49Feministiskta Initiativ saknas i denna tråden NU!
Feministiskta Initiativ saknas i denna tråden NU!
Quote from Jan Lundquist on 12 April 2008, 21:49Det är bättre att var och en betalar för sig 🙂 Enkelt tydligt och jämlikt!
Det är bättre att var och en betalar för sig 🙂 Enkelt tydligt och jämlikt!
Quote from Lotta Lindström on 12 April 2008, 21:53Om nu nån är så intresserad av mig så att det leder till en middag tänker jag inte stå för den. Jag är ju fattig student för sjutton. 🙂 Fast det förstås... det beror kanske på vem det är som bjuder ut mig...;)
Om nu nån är så intresserad av mig så att det leder till en middag tänker jag inte stå för den. Jag är ju fattig student för sjutton. 🙂 Fast det förstås... det beror kanske på vem det är som bjuder ut mig...;)
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 21:57Ja, jag skulle lätt kunna bjuda "rätt" person.......;)
Ja, jag skulle lätt kunna bjuda "rätt" person.......;)
Quote from Lotta Lindström on 12 April 2008, 21:58Framförallt om "rätt" person är intresserad tillbaka så man kan få nånting ut av det hela 😀
Framförallt om "rätt" person är intresserad tillbaka så man kan få nånting ut av det hela 😀
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 22:01Där slog du huvudet på spiken Sara 😀
Där slog du huvudet på spiken Sara 😀