Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 20:24.
.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 20:47Stina: Amen 😀
Stina: Amen 😀
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 20:48Eva: Oh jo, det kan man. Bli bjuden alltså.
Eva: Oh jo, det kan man. Bli bjuden alltså.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 21:19man kan alltid bli bjuden, rätt gött, men det känns bättre om man bjuder tillbaks nångång
man kan alltid bli bjuden, rätt gött, men det känns bättre om man bjuder tillbaks nångång
Quote from Lotta Lindström on 13 April 2008, 21:42Klart man ska bjuda igen (om man vill fortsätta träffa personen alltså), det är väl normal hyfs. Men jag hoppas ingen förväntar sig att jag ska bjuda UT någon för det har jag inte råd med för tillfället. Laga mat i mitt eget eller någon annans kök går bra
Klart man ska bjuda igen (om man vill fortsätta träffa personen alltså), det är väl normal hyfs. Men jag hoppas ingen förväntar sig att jag ska bjuda UT någon för det har jag inte råd med för tillfället. Laga mat i mitt eget eller någon annans kök går bra
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 10:45hum...bara så ni vet är jag "rätt" person 😉 Jag bjuder alltid första gången men generellt tror jag på jämlikhet rakt igenom hela realtionen förutom ett par saker: Den starkare bär tyngre saker oavsett kön, killar håller upp dörrar drar fram stolar, håll
hum...bara så ni vet är jag "rätt" person 😉 Jag bjuder alltid första gången men generellt tror jag på jämlikhet rakt igenom hela realtionen förutom ett par saker: Den starkare bär tyngre saker oavsett kön, killar håller upp dörrar drar fram stolar, håll
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 10:46hum...bara så ni vet är jag "rätt" person 😉 Jag bjuder alltid första gången men generellt tror jag på jämlikhet rakt igenom hela realtionen förutom ett par saker: Den starkare bär tyngre saker oavsett kön, killar håller upp dörrar drar fram stolar, håll
hum...bara så ni vet är jag "rätt" person 😉 Jag bjuder alltid första gången men generellt tror jag på jämlikhet rakt igenom hela realtionen förutom ett par saker: Den starkare bär tyngre saker oavsett kön, killar håller upp dörrar drar fram stolar, håll
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 10:46hoppas att feministerna inte är på singel tråden
hoppas att feministerna inte är på singel tråden
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:00Magnus- håller du tacktal på alla dater du går på? 😉
Magnus- håller du tacktal på alla dater du går på? 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:04😀 nej jag är van vi att få stående ovationer efter dem...
😀 nej jag är van vi att få stående ovationer efter dem...