Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 22:29Kanske är intresserad av fel kön? Här i Jönköping på friskis finns det gott om tjejer att titta på 😀
Kanske är intresserad av fel kön? Här i Jönköping på friskis finns det gott om tjejer att titta på 😀
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 22:30Ha Ha Ha Ha 😀 Det vore ju en idé 😀 Väl på gymmet kanske jag borde ha en tröja där det står "SINGEL" också 😉
Ha Ha Ha Ha 😀 Det vore ju en idé 😀 Väl på gymmet kanske jag borde ha en tröja där det står "SINGEL" också 😉
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 22:34Ja det bästa vore ju att vara intresserad av båda kön, då har man ju dubbelt så stort urval 😉 Jag är ju dock inte intresserad av de med XX-kromosomer....
Ja det bästa vore ju att vara intresserad av båda kön, då har man ju dubbelt så stort urval 😉 Jag är ju dock inte intresserad av de med XX-kromosomer....
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 22:41skulle jag vara intresserad av mitt egna kön så skulle jag nog vara i duschen mer än på gymmet 😉 Skit att man är född hetero går det göra något åt det?
skulle jag vara intresserad av mitt egna kön så skulle jag nog vara i duschen mer än på gymmet 😉 Skit att man är född hetero går det göra något åt det?
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 22:45😀
😀
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 09:32Prova att tappa tvålen i duschen du kanske gillar det 🙂
Prova att tappa tvålen i duschen du kanske gillar det 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 09:52Haha ja får göra det och se vad som händer 😉
Haha ja får göra det och se vad som händer 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 09:58Håll oss uppdaterade på fortsättningen, Daniel 😉
Håll oss uppdaterade på fortsättningen, Daniel 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 10:04Jag ska till gymmet nu och har precis packat ned en hal tvål. Jag lovar att uppdatera er
Jag ska till gymmet nu och har precis packat ned en hal tvål. Jag lovar att uppdatera er
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 10:06Låter bra det, vi väntar med spänning på rapport 😀
Låter bra det, vi väntar med spänning på rapport 😀