Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 15:20Ojoj tjejmilen ska läggas in i kalendern (H:) Fast njae kanske ångrar mig titta är inte så intressant. Bättre att vänta tills man hittar någon man får röra också 🙂
Ojoj tjejmilen ska läggas in i kalendern (H:) Fast njae kanske ångrar mig titta är inte så intressant. Bättre att vänta tills man hittar någon man får röra också 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 15:29Jag undrar varför receptionisterna jämt bytar papper på herrarnas när jag är där...tänk om jag skulle göra lika dant!
Jag undrar varför receptionisterna jämt bytar papper på herrarnas när jag är där...tänk om jag skulle göra lika dant!
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 15:38Titta är mkt trevligt (även om röra är ännu mysigare).
Man ska absolut inte fnysa åt de små glädjeämnena i livet. På den tiden jag var med i cykelklubb förlade vi alltid våra terrängintervaller i anslutning till löparslingan de sista veckorna innan vårr
Titta är mkt trevligt (även om röra är ännu mysigare).
Man ska absolut inte fnysa åt de små glädjeämnena i livet. På den tiden jag var med i cykelklubb förlade vi alltid våra terrängintervaller i anslutning till löparslingan de sista veckorna innan vårr
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 15:53tackling testade jag ju faktiskt 😀
och det funkade även om förhållandet inte blev så vansinigt långt.ett litet tips dock flickor. skadade spelare är lättare att tackla
tackling testade jag ju faktiskt 😀
och det funkade även om förhållandet inte blev så vansinigt långt.
ett litet tips dock flickor. skadade spelare är lättare att tackla
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 15:58Jag tycker du ska ha ett plus i kanten för ett tappert försök i all fall, Daniel 😀
Själv har jag varit ute och sprungit 2.7 mil och kan rapportera att jag såg cirkus 200 pensionärer med tillhörande små hundar av obestämbar ras men inga 10 poängare. Lik
Jag tycker du ska ha ett plus i kanten för ett tappert försök i all fall, Daniel 😀
Själv har jag varit ute och sprungit 2.7 mil och kan rapportera att jag såg cirkus 200 pensionärer med tillhörande små hundar av obestämbar ras men inga 10 poängare. Lik
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 16:17Jag var ute på min 3milrunda i tisdags och såg sammanlagt 5pers varav 0 som sprang min runda. och av dom 5 var det ingen som inte var mer än 20 år äldre än mig. Men däremot när jag var ute och gick 5km rundan igår då hittade man alla som har gömt sig. 20-
Jag var ute på min 3milrunda i tisdags och såg sammanlagt 5pers varav 0 som sprang min runda. och av dom 5 var det ingen som inte var mer än 20 år äldre än mig. Men däremot när jag var ute och gick 5km rundan igår då hittade man alla som har gömt sig. 20-
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 16:21Hmm det där med SINGEL T-shirt är en bra idé. Men har dock ej hittat några sådana i funktionsmaterial. Kanske skulle sälja bra 🙂
Hmm det där med SINGEL T-shirt är en bra idé. Men har dock ej hittat några sådana i funktionsmaterial. Kanske skulle sälja bra 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 16:21Hmmm.....tål att tänkas på........men jag undrar om det fungerar för mig? Jag menar, du som kille sökte tjejer och fann de på korta rundan. Jag som tjej borde ju alltså stanna på/söka mig till de långa rundorna. Eller tänker jag fel nu?! 😉
Hmmm.....tål att tänkas på........men jag undrar om det fungerar för mig? Jag menar, du som kille sökte tjejer och fann de på korta rundan. Jag som tjej borde ju alltså stanna på/söka mig till de långa rundorna. Eller tänker jag fel nu?! 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 16:23Nä, det säljs ju inga "SINGEL"- tröjor i funktionsmaterial. Kanske något att börja med själv?! Jag tror det finns en marknad för det 😀
Nä, det säljs ju inga "SINGEL"- tröjor i funktionsmaterial. Kanske något att börja med själv?! Jag tror det finns en marknad för det 😀
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 16:28Nja du tänker både rätt och fel. Killar springer i regel längre rundor än tjejer. Men singelkillarna upptäcker ju att tjejerna är på dom lite kortare och börjar också springa där. Så springer du långa rundor och stöter på killar så är dom upptagna. Singel
Nja du tänker både rätt och fel. Killar springer i regel längre rundor än tjejer. Men singelkillarna upptäcker ju att tjejerna är på dom lite kortare och börjar också springa där. Så springer du långa rundor och stöter på killar så är dom upptagna. Singel