Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNyfiken...?!?
You need to log in to create posts and topics.

punkt till punkt...använder du en tuschpenna? Målar du en punkt innan...hur kommer du tillbaka ELLER som singel...springer du hem på morgonen??

*ha ha*

He he. Både och förstås- målar ut en lämplig flyktväg kvällen innan. På morgonen springer jag förstås inte raka vägen hem, utan raka vägen bort. Givetvis *efter* att ha bjudit på frukost. Nån jäkla ordning får det ju vara.

AH du tackar alltså för senast!

Vad skönt att få höra från en tiopoängare, det är ju lättare att tala av egen erfarenhet liksom 😀 Jag har dock aldrig mött någon tiopoängare på "punkt till punkt-löpning" heller, däremot älgar, skoteråkare och pensionärer (#) Jag måste vara på helt fel p

Ojojoj detta börjar utvecklas till en idé som kan göra oss till miljonärer. När folk går in på sidan och läser alla solskenshistorier kommer folk beställa mängder med T-shirts och dessutom kanske vi får hela Sveriges singlar att börja träna (t+)
Och vi ko

eftersom Carola startade senaste singel tröjetränden så kan man ju oroa sig för om detta är en bra idé

bättre att ha en tröja det står "kräsen" på tror jag

ha ha ...HELT rätt...signalerar både och

Man får helt enkelt beställa egen text. Får trycka upp ett lager med dom som säljs bäst sedan trycka special efterhand. Alltså finns ju så många sådana sidor där man bestämmer tryck/text på sin T-shirt men inte en enda i funktionsmaterial vad jag sett. At