Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 16:29Men för tusan hakar vad långt ni springer.... å jag som var så stolt över mina 15,5km i förrgår... Jaja, farbror får inse att åldern tar ut sin rätt, 40 närmar sig med stormsteg. Någon som sett till nån rea på rullatorer? (eller förresten det är kanske de
Men för tusan hakar vad långt ni springer.... å jag som var så stolt över mina 15,5km i förrgår... Jaja, farbror får inse att åldern tar ut sin rätt, 40 närmar sig med stormsteg. Någon som sett till nån rea på rullatorer? (eller förresten det är kanske de
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 16:33Åh, vad det här blev invecklat nu.....:D Man måste alltså tänka steget _längre_ hela tiden, om man vill hitta 10-poängarna, det tipset tar jag till mig 😉
Japp, vi unga kometer springer många mil i veckan, eller hur Daniel 🙂 Jag tror vi ska ta och ge o
Åh, vad det här blev invecklat nu.....:D Man måste alltså tänka steget _längre_ hela tiden, om man vill hitta 10-poängarna, det tipset tar jag till mig 😉
Japp, vi unga kometer springer många mil i veckan, eller hur Daniel 🙂 Jag tror vi ska ta och ge o
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 16:36Ikväll är jag bara ute efter en 3 poängare. Eller kan sträcka mig till 2 poängare. För blir det något av dom så kan guldet firas sen. Sitter här i min hv tröja och väntar på skjutsen till Linköping
Ikväll är jag bara ute efter en 3 poängare. Eller kan sträcka mig till 2 poängare. För blir det något av dom så kan guldet firas sen. Sitter här i min hv tröja och väntar på skjutsen till Linköping
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 16:41Ja en och annan mil blir det . Måste hålla igång så man klarar av Stockholm maraton nu medans man är ung ju 🙂
Ja jag kan också behöva dryga ut min kassa inför min resa så jag tycker vi startar med "funktionskläder för singlar som tränar"
Ja en och annan mil blir det . Måste hålla igång så man klarar av Stockholm maraton nu medans man är ung ju 🙂
Ja jag kan också behöva dryga ut min kassa inför min resa så jag tycker vi startar med "funktionskläder för singlar som tränar"
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 16:43Det gäller vara att hitta ett bra företagsnamn nu alltså 😉
Det gäller vara att hitta ett bra företagsnamn nu alltså 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 16:47Hmm ja det är ju det svåraste. Om vi väntar lite kommer det nog dyka upp flera ideer (brukar ha tendens att göra det på funbeat)
"Singelsport" Kunde nästan funka
Hmm ja det är ju det svåraste. Om vi väntar lite kommer det nog dyka upp flera ideer (brukar ha tendens att göra det på funbeat)
"Singelsport" Kunde nästan funka
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 17:21En farhåga....tänk om denna garderob av "singelkläder" är riktigt effektiva. Då kan de ju bli "omoderna" över en natt.
Det bästa vore om de var vändbara. Singel på utsidan, Upptagen på insidan...eller om det blir tvärt om.
Gör ju även att man kan spring
En farhåga....tänk om denna garderob av "singelkläder" är riktigt effektiva. Då kan de ju bli "omoderna" över en natt.
Det bästa vore om de var vändbara. Singel på utsidan, Upptagen på insidan...eller om det blir tvärt om.
Gör ju även att man kan spring
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 17:34Ah vilken smart idé då passar den ju alla och dubbelt så många kunder 😀
Ah vilken smart idé då passar den ju alla och dubbelt så många kunder 😀
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 18:54Jag kan se en och annan fuling som rycker av vigselringen när de kommer runt kröken och vänder tröjan!
Jag kan se en och annan fuling som rycker av vigselringen när de kommer runt kröken och vänder tröjan!
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 19:30Som äkta tiopoängarsingel ska jag bara meddela att jag oftare springer från punkt till punkt än springer runt runt runt i spår. Fast det är klart - får man tag i en sån därn singel-tröja i funktionsmaterial får man ju börja frekventera mer raggvänliga str
Som äkta tiopoängarsingel ska jag bara meddela att jag oftare springer från punkt till punkt än springer runt runt runt i spår. Fast det är klart - får man tag i en sån därn singel-tröja i funktionsmaterial får man ju börja frekventera mer raggvänliga str