Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 12:07Ni e ju för roliga...
Ni e ju för roliga...
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 12:14sinnesrubbat tossigt..så de ska va hehe
sinnesrubbat tossigt..så de ska va hehe
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 12:16Annika och Magnus , blev det nån lunch ? rapport tack (L)
Annika och Magnus , blev det nån lunch ? rapport tack (L)
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 14:53Nu ska ni få min rapport. Jag tog med min hala tvål in i duschen. Upptäckte att dom andra som duschade var jättehåriga och......manliga!! (#)
Blev nervös kramade tvålen lite för hårt och den flög iväg. Blev lite rädd så jag vågade inte plocka upp den. Så
Nu ska ni få min rapport. Jag tog med min hala tvål in i duschen. Upptäckte att dom andra som duschade var jättehåriga och......manliga!! (#)
Blev nervös kramade tvålen lite för hårt och den flög iväg. Blev lite rädd så jag vågade inte plocka upp den. Så
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 14:58tack daniel. 😀
bättre lycka nästa raggningstillfälle
tack daniel. 😀
bättre lycka nästa raggningstillfälle
Quote from Emma Sjöberg on 18 April 2008, 15:02Tror det handlar just om att välja... ställe..
Kanske inte helt optimalt att försöka ragga i herrduschen.. om man inte är tjej förståss.. fast hur blir det?? Hmm.. njae.. (#) (H)
Tror det handlar just om att välja... ställe..
Kanske inte helt optimalt att försöka ragga i herrduschen.. om man inte är tjej förståss.. fast hur blir det?? Hmm.. njae.. (#) (H)
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 15:05jag hade fri tillgång till herrarnas omkädningsrum i tre sässar. men jag missade helt det där med att tappa tvål och andra knep
jag hade fri tillgång till herrarnas omkädningsrum i tre sässar. men jag missade helt det där med att tappa tvål och andra knep
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 15:05Nä nästa gång testar jag damernas 😉
Nä nästa gång testar jag damernas 😉
Quote from Emma Sjöberg on 18 April 2008, 15:13I ditt fall Jessica så tror jag att en rejäl tackling in i duschen, sarjen eller så kanske hade varit rätt melodi 😀
Jag ska ge dit ett annat hett tips Daniel..
Tjejmilen i Stockholm.. där duschar damerna ute i det fria! Killarna som jobbar på ångtvätt
I ditt fall Jessica så tror jag att en rejäl tackling in i duschen, sarjen eller så kanske hade varit rätt melodi 😀
Jag ska ge dit ett annat hett tips Daniel..
Tjejmilen i Stockholm.. där duschar damerna ute i det fria! Killarna som jobbar på ångtvätt
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 15:20Vissa är inte nöjda utan jagar vidare.
Vissa är inte nöjda utan jagar vidare.