Quote from Christian Wahlberg on 14 April 2008, 13:35Funkar den taktiken?
Jag satsar istället på att göra dom så knäsvaga att dom inte KAN göra stående ovationer... 😉
Funkar den taktiken?
Jag satsar istället på att göra dom så knäsvaga att dom inte KAN göra stående ovationer... 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 14:55Jag satsar istället på att göra dom så knäsvaga att dom inte KAN göra stående ovationer... haha de e så de ska vara, väldigt lyckat
får jag låna frasen "den starkare bär tyngre saker oavsett kön"?? måste bevisa någe för brandkillarna å resten av världen
Jag satsar istället på att göra dom så knäsvaga att dom inte KAN göra stående ovationer... haha de e så de ska vara, väldigt lyckat
får jag låna frasen "den starkare bär tyngre saker oavsett kön"?? måste bevisa någe för brandkillarna å resten av världen
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 15:01det är skoj att enarmslyfta massagebänken med en kroppsbyggare på 😀
ett:" jag kan kliva av jag är för tung" är standard.
svaret lika givet: "visst inte, så stor är du inte att jag inte kan lyfta dig"hm, undra om jag inte ska lägga in ett extra arm pass
det är skoj att enarmslyfta massagebänken med en kroppsbyggare på 😀
ett:" jag kan kliva av jag är för tung" är standard.
svaret lika givet: "visst inte, så stor är du inte att jag inte kan lyfta dig"
hm, undra om jag inte ska lägga in ett extra arm pass
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 15:26jessica; så jäkla klockrent!! tokigt att jag inte kan säga de just för tillfället men snart så kanske...man kan ju alltid drömma 😉
jessica; så jäkla klockrent!! tokigt att jag inte kan säga de just för tillfället men snart så kanske...man kan ju alltid drömma 😉
Quote from Nils Hylander on 14 April 2008, 20:25Magnus - vad har du for telefonnummer??? 😀
Magnus - vad har du for telefonnummer??? 😀
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 22:03ÅH nu rodnar jag...(H:) men jag tar mer än gärna en cykeltur med efterföljande lunch.(L)
ÅH nu rodnar jag...(H:) men jag tar mer än gärna en cykeltur med efterföljande lunch.(L)
Quote from Nils Hylander on 16 April 2008, 09:14😀
😀
Quote from Emma Sjöberg on 17 April 2008, 22:12amen va härligt att se att sånt här kan ske här ;D
amen va härligt att se att sånt här kan ske här ;D
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 22:20Jag var idag tillbaka på gymmet efter min gym-semester, men det fanns _ingenting_ att titta på (#)
Jag var idag tillbaka på gymmet efter min gym-semester, men det fanns _ingenting_ att titta på (#)
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 22:23äsch vilket oflyt josse.
flyers med bilder på dig själv och texten "jag är på gymet" borde dra folk
äsch vilket oflyt josse.
flyers med bilder på dig själv och texten "jag är på gymet" borde dra folk