Quote from Funbeat user on 20 February 2007, 13:04Problemeet är nog att som nybörjare kan man inte ställa rätt specifika frågor ...
Problemeet är nog att som nybörjare kan man inte ställa rätt specifika frågor ...
Quote from Fredrik Närenfors on 20 February 2007, 13:24Jodå. Säkert kan man fråga vilken färg som är bäst 🙂
Jodå. Säkert kan man fråga vilken färg som är bäst 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 20 February 2007, 13:36Å jag röstar på rosa 🙂
Å jag röstar på rosa 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2007, 14:16Jo, jag vill nog också ha en rosa , eller den där blå, eller ... ... är försäljaren utbildad i färganalys så h*n kan ge råd om färgen månne?
Jo, jag vill nog också ha en rosa , eller den där blå, eller ... ... är försäljaren utbildad i färganalys så h*n kan ge råd om färgen månne?
Quote from Lena O on 20 February 2007, 14:39Lingling: tjejerna har inte lärt sig att cykla på 2 cyklar samtidigt ... än 😉
Lingling: tjejerna har inte lärt sig att cykla på 2 cyklar samtidigt ... än 😉
Quote from Funbeat user on 20 February 2007, 15:30😀 det kommer!
😀 det kommer!
Quote from Bertil Nolheim on 20 February 2007, 16:49Hur kommer det sig att ingen nämner den mesta allround cykeln av alla nämligen touringcykeln?
Den duger till det mesta och kan dessutom ta packning för cykelsemester. En av de bästa semsterformerna alla kategorier.
Hur kommer det sig att ingen nämner den mesta allround cykeln av alla nämligen touringcykeln?
Den duger till det mesta och kan dessutom ta packning för cykelsemester. En av de bästa semsterformerna alla kategorier.
Quote from Jan Lundquist on 20 February 2007, 17:19Hur ser en touringcykel ut? Vad skiljer den från en vanlig?
Hur ser en touringcykel ut? Vad skiljer den från en vanlig?
Quote from Lena O on 20 February 2007, 17:36Hur ser en vanlig cykel ut? 😀
Hur ser en vanlig cykel ut? 😀
Quote from Berit Bengtson on 20 February 2007, 17:42Per Elmsäter skrev:
> Menar du att en nybörjare skulle märka att dessa ramar du nämner inte är lika stabila som de bästa ramarna?Ja, skillnaden i stabilitet är STÖRRE för en nybörjare än för en van cyklist.
Är dessutom nybörjaren av större storlek, dvs
Per Elmsäter skrev:
> Menar du att en nybörjare skulle märka att dessa ramar du nämner inte är lika stabila som de bästa ramarna?
Ja, skillnaden i stabilitet är STÖRRE för en nybörjare än för en van cyklist.
Är dessutom nybörjaren av större storlek, dvs