Quote from Emma Sjöberg on 20 February 2007, 09:02Åh Mela!! Det måste ju vara en drömman ju.. egen cykelaffär.. aah.. okej.. fel tråd! 😉
Åh Mela!! Det måste ju vara en drömman ju.. egen cykelaffär.. aah.. okej.. fel tråd! 😉
Quote from Michael R on 20 February 2007, 09:03Jag "behöver" minst 6 cyklar.
1 st MTB, fulldämpad för tävling, *check*
1 st MTB, HT för vinterträning, *check*
1 st MTB, helstel med långa skärmar för pendling, *check*
1 st MTB, gammal och tung, för transport till Statoil, *check*
1 st racer
1 st cross
Jag "behöver" minst 6 cyklar.
1 st MTB, fulldämpad för tävling, *check*
1 st MTB, HT för vinterträning, *check*
1 st MTB, helstel med långa skärmar för pendling, *check*
1 st MTB, gammal och tung, för transport till Statoil, *check*
1 st racer
1 st cross
Quote from Funbeat user on 20 February 2007, 09:28Vilken färg vill du ha ? ... En sån försäljare vill jag träffa!
Men Gary! Menar du att resten av din familj bara har en cykel var? har du inte impronerat på dem var livets nöjen ligger?
Vilken färg vill du ha ? ... En sån försäljare vill jag träffa!
Men Gary! Menar du att resten av din familj bara har en cykel var? har du inte impronerat på dem var livets nöjen ligger?
Quote from Funbeat user on 20 February 2007, 09:34Antal cyklar? Många! Bancykel, tempocykel, cross, flatbar, Crescent Pinta, Banani custom stålram, Lvgcykel. Sedan några standardcyklar till förflyttning.
Ja det blev väl tio inalles.
Sedan finns tankar på lite nyförvärv under året. . . .
Antal cyklar? Många! Bancykel, tempocykel, cross, flatbar, Crescent Pinta, Banani custom stålram, Lvgcykel. Sedan några standardcyklar till förflyttning.
Ja det blev väl tio inalles.
Sedan finns tankar på lite nyförvärv under året. . . .
Quote from Claes Andersson on 20 February 2007, 09:43Vad finns och vad borde finnas. Ja det vill säga vad skulle jag vilja att det fanns. 😉
LVG cykel, Jepp. Kanske lite gammal nu årsm 2000, lite utbytt men men
Tempocykel. Gammal ombyggd linjecykel. Får duga, inte så ofta jag motionerar tempohästen.
Vinterc
Vad finns och vad borde finnas. Ja det vill säga vad skulle jag vilja att det fanns. 😉
LVG cykel, Jepp. Kanske lite gammal nu årsm 2000, lite utbytt men men
Tempocykel. Gammal ombyggd linjecykel. Får duga, inte så ofta jag motionerar tempohästen.
Vinterc
Quote from Fredrik Närenfors on 20 February 2007, 10:45Mats.
Kolla bara så du verkligen får på bredare däck på din Bianchi. Många racercyklar har maxbredd på 25-28 mm kanske.David.
Nåt måste ha blivit fel! Jag förstod hela ditt inlägg utan tolk?Cyklar
Fyra för min del. Hybrid i stan och till jobbet. Race
Mats.
Kolla bara så du verkligen får på bredare däck på din Bianchi. Många racercyklar har maxbredd på 25-28 mm kanske.
David.
Nåt måste ha blivit fel! Jag förstod hela ditt inlägg utan tolk?
Cyklar
Fyra för min del. Hybrid i stan och till jobbet. Race
Quote from Berit Bengtson on 20 February 2007, 10:56Per Elmsäter skrev:
> _Alla_ racercyklar som säljs idag är klart godkända. Tror inte man kan säga det finns nån dålig.Stämmer inte, tyvärr.
Tex finns finns det en hel del ganska dyra ramar( och cyklar) som är instabilare än gamla stålramar (typ Columbu
Per Elmsäter skrev:
> _Alla_ racercyklar som säljs idag är klart godkända. Tror inte man kan säga det finns nån dålig.
Stämmer inte, tyvärr.
Tex finns finns det en hel del ganska dyra ramar( och cyklar) som är instabilare än gamla stålramar (typ Columbu
Quote from Fredrik Närenfors on 20 February 2007, 10:58Håkan
Definiera dålig. Menar du att en nybörjare skulle märka att dessa ramar du nämner inte är lika stabila som de bästa ramarna?
Men OK. Jag ändrar gärna mitt påstående till att _alla_ ramar utom de mest *extrema* är bra idag. Tänkte inte kanske att e
Håkan
Definiera dålig. Menar du att en nybörjare skulle märka att dessa ramar du nämner inte är lika stabila som de bästa ramarna?
Men OK. Jag ändrar gärna mitt påstående till att _alla_ ramar utom de mest *extrema* är bra idag. Tänkte inte kanske att e
Quote from Therese Woodhill on 20 February 2007, 12:50ni va då inte till mycket hjälp...
ni va då inte till mycket hjälp...
Quote from Fredrik Närenfors on 20 February 2007, 12:56Förklara dig Johan!
Jag tycker du har fått massvis av bra att tänka på saker i den här tråden.
Det är ju till syvende och sist du som måste fälla sista avgörandet så det är knappast någon som kommer att säga, köp den här cykeln av den här modellen för d
Förklara dig Johan!
Jag tycker du har fått massvis av bra att tänka på saker i den här tråden.
Det är ju till syvende och sist du som måste fälla sista avgörandet så det är knappast någon som kommer att säga, köp den här cykeln av den här modellen för d