Quote from Therese Woodhill on 19 February 2007, 22:24silva du glömde lämna ditt telefonnummer så de du körde på när du glömde glasögonen kan ringa och be om skadestånd;)
silva du glömde lämna ditt telefonnummer så de du körde på när du glömde glasögonen kan ringa och be om skadestånd;)
Quote from Emma Sjöberg on 19 February 2007, 22:37Juuuust!! Nåja, Linus behöver det inte, han körde ifrån mej vid.. eeh.. innan andra kontrollen iaf 😉
Å Gunnar körde långa rundan! Själv hade jag fullt sjå med korta rundan, blåste grymt den gången!
😀
Juuuust!! Nåja, Linus behöver det inte, han körde ifrån mej vid.. eeh.. innan andra kontrollen iaf 😉
Å Gunnar körde långa rundan! Själv hade jag fullt sjå med korta rundan, blåste grymt den gången!
😀
Quote from Fredrik Närenfors on 19 February 2007, 23:12Racer var det ja.
_Alla_ racercyklar som säljs idag är klart godkända. Tror inte man kan säga det finns nån dålig.
Komponentgrupp minst 105, tycker jag. Det är alltså namnet på en grupp komponenter från Shimnano. Campagnolos motsvarighet är jag osäker på
Racer var det ja.
_Alla_ racercyklar som säljs idag är klart godkända. Tror inte man kan säga det finns nån dålig.
Komponentgrupp minst 105, tycker jag. Det är alltså namnet på en grupp komponenter från Shimnano. Campagnolos motsvarighet är jag osäker på
Quote from ellen olsson on 20 February 2007, 00:32> Komponentgrupp minst 105, tycker jag. Det är alltså namnet på en grupp komponenter från Shimnano. Campagnolos motsvarighet är jag osäker på.
Veloce.
> Komponentgrupp minst 105, tycker jag. Det är alltså namnet på en grupp komponenter från Shimnano. Campagnolos motsvarighet är jag osäker på.
Veloce.
Quote from Elisabeth Hansson on 20 February 2007, 04:00Funderar starkt på att köpa en Columbus Pinta...och istf för att sälja min Bianchi köpa bredare däck till den så jag kommer ut tidigare till våren.
Funderar starkt på att köpa en Columbus Pinta...och istf för att sälja min Bianchi köpa bredare däck till den så jag kommer ut tidigare till våren.
Quote from Emma Sjöberg on 20 February 2007, 07:50Gud vad du imponerar Per!
Låt färgen avgöra!! Kunde inte ha sagt det bättre själv (V)
Gud vad du imponerar Per!
Låt färgen avgöra!! Kunde inte ha sagt det bättre själv (V)
Quote from Michael R on 20 February 2007, 08:05Ett trick som cykeltillverkare gör är att de ibland slänger på en lite finare bakväxel än övriga komponenter. De som köper sin första cykel tittar gärna på vilken modell det är på bakväxeln medan man struntar i betydligt viktigare komponenter såsom hjul o
Ett trick som cykeltillverkare gör är att de ibland slänger på en lite finare bakväxel än övriga komponenter. De som köper sin första cykel tittar gärna på vilken modell det är på bakväxeln medan man struntar i betydligt viktigare komponenter såsom hjul o
Quote from Martin Trygg on 20 February 2007, 08:30Lustigt att ni säger så, låt färgen avgöra - måste berätta en sak: Min sambo hade en cykelaffär tills för två år sedan, och när någon kom in och skulle köpa en hoj så brukade han ibland börja med att fråga just det, "vilken färg vill du ha på cykeln". Doc
Lustigt att ni säger så, låt färgen avgöra - måste berätta en sak: Min sambo hade en cykelaffär tills för två år sedan, och när någon kom in och skulle köpa en hoj så brukade han ibland börja med att fråga just det, "vilken färg vill du ha på cykeln". Doc
Quote from Mats Andersson on 20 February 2007, 08:38Hehe. Behöver och behöver... Om man får önska så vore det kul med:
* En landsvägscykel
* En cross
* En mountainbike
* En fixed-cykel att glida runt i stan med
* En standardcykelHar jag alla dessa? Hell no. Men man kan ju få drömma... 🙂
Hehe. Behöver och behöver... Om man får önska så vore det kul med:
* En landsvägscykel
* En cross
* En mountainbike
* En fixed-cykel att glida runt i stan med
* En standardcykel
Har jag alla dessa? Hell no. Men man kan ju få drömma... 🙂
Quote from ellen olsson on 20 February 2007, 08:51Jag vill ha:
- 1 tempohoj
- 3 "vanliga" racerhojar, varav en i Spanien
- 2 CX-hojar - en för tävling och träning och en som vinterhoj
- 3 MTB, varav en i SpanienDet fattas mycket - 2 racerhojar, en CX och 2 MTB... 😉
Jag vill ha:
- 1 tempohoj
- 3 "vanliga" racerhojar, varav en i Spanien
- 2 CX-hojar - en för tävling och träning och en som vinterhoj
- 3 MTB, varav en i Spanien
Det fattas mycket - 2 racerhojar, en CX och 2 MTB... 😉