Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNyfrälst joggare/löpare
You need to log in to create posts and topics.

Ja, Fp. David ¤®, och det gäller nog bara för mig, för jag är så unik, precis som alla andra är unika, och alla saknar vi gemensamma egenskaper. 😉

Mikeal. Intervall träning är det bästa för folk som skall komma igång med löpningen. Spring så länge du orkar gå ett tag och sen spring igen...
Det finns olika former av intervallträning allt behöver inte betyda att man skall springa fort utan snarare at

Poängen är att kunna skilja på bra o dålig smärta. Det gör ont att bli bra i någon idrott.

David, jag tror du har en poäng absolut. Det svåra med att vara nybörjare är väl då att man saknar erfarenhet och kunskap för att kunna avgöra vad som är vad = riskerna blir större. Känns som nybörjare iaf är väldigt överrespresenterade vad gäller skador.

Känns som det allvarligaste felet Hanna gjort är att stava fel till whisky. (Hon dricker säkert fel sort också..)

Gustav, det du beskriver är för mig uthållighetsträning.

Finns visst lika många svar som det finns löpare =)

Men som sagt, alla tips och råd mottages varmt!

Tack så jättemycket allihop!

Hahaha Illbattingen....nu ska du inte vara så där djävla sur bara för att Putin vann....dom vill ju ha honom som ledare tydligen tom utan fusket. WHISKY stavas väl så å den kommer från detilleries in Scotland...typ Spreyside, Lowland, Crystal Highland and

Han har ju iaf sin egen "ryss-whisky".
BILD:http://russianvodka.com/images/vodka_putinka.jpg

Får väl hoppas Äpplet kan komma med i första kvalet nästa gång.

Du är stygg mot dina ovänner Kjelle, är det så illa så det är Ballantines också?

Nja, jag har Ballentines 30-åriga här.