Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 09:55Ja, Fp. David ¤®, och det gäller nog bara för mig, för jag är så unik, precis som alla andra är unika, och alla saknar vi gemensamma egenskaper. 😉
Ja, Fp. David ¤®, och det gäller nog bara för mig, för jag är så unik, precis som alla andra är unika, och alla saknar vi gemensamma egenskaper. 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 15:42Mikeal. Intervall träning är det bästa för folk som skall komma igång med löpningen. Spring så länge du orkar gå ett tag och sen spring igen...
Det finns olika former av intervallträning allt behöver inte betyda att man skall springa fort utan snarare at
Mikeal. Intervall träning är det bästa för folk som skall komma igång med löpningen. Spring så länge du orkar gå ett tag och sen spring igen...
Det finns olika former av intervallträning allt behöver inte betyda att man skall springa fort utan snarare at
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 16:40Poängen är att kunna skilja på bra o dålig smärta. Det gör ont att bli bra i någon idrott.
Poängen är att kunna skilja på bra o dålig smärta. Det gör ont att bli bra i någon idrott.
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 19:41David, jag tror du har en poäng absolut. Det svåra med att vara nybörjare är väl då att man saknar erfarenhet och kunskap för att kunna avgöra vad som är vad = riskerna blir större. Känns som nybörjare iaf är väldigt överrespresenterade vad gäller skador.
David, jag tror du har en poäng absolut. Det svåra med att vara nybörjare är väl då att man saknar erfarenhet och kunskap för att kunna avgöra vad som är vad = riskerna blir större. Känns som nybörjare iaf är väldigt överrespresenterade vad gäller skador.
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 19:47Känns som det allvarligaste felet Hanna gjort är att stava fel till whisky. (Hon dricker säkert fel sort också..)
Känns som det allvarligaste felet Hanna gjort är att stava fel till whisky. (Hon dricker säkert fel sort också..)
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 19:55Gustav, det du beskriver är för mig uthållighetsträning.
Gustav, det du beskriver är för mig uthållighetsträning.
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 20:24Finns visst lika många svar som det finns löpare =)
Men som sagt, alla tips och råd mottages varmt!
Tack så jättemycket allihop!
Finns visst lika många svar som det finns löpare =)
Men som sagt, alla tips och råd mottages varmt!
Tack så jättemycket allihop!
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 20:45Hahaha Illbattingen....nu ska du inte vara så där djävla sur bara för att Putin vann....dom vill ju ha honom som ledare tydligen tom utan fusket. WHISKY stavas väl så å den kommer från detilleries in Scotland...typ Spreyside, Lowland, Crystal Highland and
Hahaha Illbattingen....nu ska du inte vara så där djävla sur bara för att Putin vann....dom vill ju ha honom som ledare tydligen tom utan fusket. WHISKY stavas väl så å den kommer från detilleries in Scotland...typ Spreyside, Lowland, Crystal Highland and
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 20:54Han har ju iaf sin egen "ryss-whisky".
BILD:http://russianvodka.com/images/vodka_putinka.jpgFår väl hoppas Äpplet kan komma med i första kvalet nästa gång.
Du är stygg mot dina ovänner Kjelle, är det så illa så det är Ballantines också?
Han har ju iaf sin egen "ryss-whisky".
BILD:http://russianvodka.com/images/vodka_putinka.jpg
Får väl hoppas Äpplet kan komma med i första kvalet nästa gång.
Du är stygg mot dina ovänner Kjelle, är det så illa så det är Ballantines också?
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 21:26Nja, jag har Ballentines 30-åriga här.
Nja, jag har Ballentines 30-åriga här.