Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 19:47Hela tiden blir det bättre, tack, tack, tack!
Hela tiden blir det bättre, tack, tack, tack!
Quote from Olof Robertson on 23 May 2009, 19:48(L) Vad vore livet utan FunBeat och Olle!
(L) Vad vore livet utan FunBeat och Olle!
Quote from mårten jansson on 23 May 2009, 19:49Oj vad mycket bra! Härligt 🙂
Oj vad mycket bra! Härligt 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 23 May 2009, 19:53Bra jobbat Olle! Du är toppen! 🙂
Bra jobbat Olle! Du är toppen! 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 23 May 2009, 19:56En fråga bara...
Om en runda har ett långt namn så syns ju inte hela namnet i kalendern utan det blir i stil med "V-ås Central - Lö...". Jag kräver inte att hela rundans namn ska synas men jag tycker det vore bra om hela namnet syns när man håller musen
En fråga bara...
Om en runda har ett långt namn så syns ju inte hela namnet i kalendern utan det blir i stil med "V-ås Central - Lö...". Jag kräver inte att hela rundans namn ska synas men jag tycker det vore bra om hela namnet syns när man håller musen
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 20:02Fantastiskt jobb Olle (t+)!!!
Nya funktioner som får mig att direkt vilja planera och genomföra ett pass för att få äran att mata in det.
Fantastiskt jobb Olle (t+)!!!
Nya funktioner som får mig att direkt vilja planera och genomföra ett pass för att få äran att mata in det.
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 20:08Hur bra som helst! Jag är imponerad av den tiden du lägger ner på den här sidan som hela tiden blir bättre och bättre... (t+)
Hur bra som helst! Jag är imponerad av den tiden du lägger ner på den här sidan som hela tiden blir bättre och bättre... (t+)
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 21:02Kanonuppdateringar... då är det bara KML-importen som saknas 😉
/ Joakim
Kanonuppdateringar... då är det bara KML-importen som saknas 😉
/ Joakim
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 21:38Hallelulja, underbart bra att få tiden för passen för oss som kör flera per dag. Nästa runda på mitt konto Olle!
Hallelulja, underbart bra att få tiden för passen för oss som kör flera per dag. Nästa runda på mitt konto Olle!
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 22:59Kanon!
Kanon!