Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 23:58Tackar för denna fantastiska site. Den har fått fart på mig och min träning och en del av mina vänner också.:-)
Tackar för denna fantastiska site. Den har fått fart på mig och min träning och en del av mina vänner också.:-)
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 00:02Vore skoj om man kunde få se vad ens träningskompisar har för träningskompisar också. Eller är det bara jag som tycker så? 🙂 Eller har jag missat hur man gör för att se det? (#)
Vore även kul om man kunde ställa in så att man kan visa andra vilka jag h
Vore skoj om man kunde få se vad ens träningskompisar har för träningskompisar också. Eller är det bara jag som tycker så? 🙂 Eller har jag missat hur man gör för att se det? (#)
Vore även kul om man kunde ställa in så att man kan visa andra vilka jag h
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 08:58Det finns redan en tråd i detta ämnet Rickard...leta så ska du finna..:D
Det finns redan en tråd i detta ämnet Rickard...leta så ska du finna..:D
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 09:27Du är verkligen fantastisk som håller förnyar Funbeat hela tiden. Jag använde från början flera olika träningssidor, men den här är den absolut bästa! 😀
Du är verkligen fantastisk som håller förnyar Funbeat hela tiden. Jag använde från början flera olika träningssidor, men den här är den absolut bästa! 😀
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 09:41🙂
(t+)
🙂
(t+)
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 11:58Härligt nu är det lättare att läsa av kurvorna i funbeat.
Hoppas att det blir möjligt att importera kadenskurvan i nästa release 🙂
Härligt nu är det lättare att läsa av kurvorna i funbeat.
Hoppas att det blir möjligt att importera kadenskurvan i nästa release 🙂
Quote from j sollerman on 24 May 2009, 11:59(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 21:36Superuppdateringar! Mina spikiga hastighetskurvor ser fina ut nu! Dessutom funkar automatnamngivningen ultrabäst!
Så otroligt bra! Jag ska kolla i FunBeat-affären och se om jag hittat nån schysst sponsringsgrej att köpa.
Superuppdateringar! Mina spikiga hastighetskurvor ser fina ut nu! Dessutom funkar automatnamngivningen ultrabäst!
Så otroligt bra! Jag ska kolla i FunBeat-affären och se om jag hittat nån schysst sponsringsgrej att köpa.
Quote from Lena O on 24 May 2009, 21:45Briljant Olle!
Briljant Olle!
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 21:49Man tackar, underbara uppdateringar.
Man tackar, underbara uppdateringar.