Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 00:09Tack för den här sidan det är så bra
MVH/Thomas
Tack för den här sidan det är så bra
MVH/Thomas
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 08:15Imponerande att Funbeat utvecklas, och mycket från medlemmarnas önskemål. Det är jag inte van med från den site jag kom från!
Ett önskemål från mig, att kunna välja att se diagrammen också per kilometer och inte bara som nu med tidsaxel.
Imponerande att Funbeat utvecklas, och mycket från medlemmarnas önskemål. Det är jag inte van med från den site jag kom från!
Ett önskemål från mig, att kunna välja att se diagrammen också per kilometer och inte bara som nu med tidsaxel.
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 10:50Helt lysande!
Jag som Suunto-ägare saknar dock ett fält för Training Effect, det skulle vara toppen med en sådan om det även gick att få fram detta värde i graf-vyn.
Stort tack Olle!
Helt lysande!
Jag som Suunto-ägare saknar dock ett fält för Training Effect, det skulle vara toppen med en sådan om det även gick att få fram detta värde i graf-vyn.
Stort tack Olle!
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 14:54Fantastiskt bra jobb, Olle. Funbeat is the shit! (t+)
Fantastiskt bra jobb, Olle. Funbeat is the shit! (t+)
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 18:21Tackar för uppdateringar och för en helt J-vla underbar tränings site
Mvh Johan
Tackar för uppdateringar och för en helt J-vla underbar tränings site
Mvh Johan
Quote from ellen olsson on 28 May 2009, 22:08Bra! (t+)
Bra! (t+)
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 19:07Man tackar o bockar 😀
Man tackar o bockar 😀