Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 15:40Aha, diskriminering alltså! (H)
Aha, diskriminering alltså! (H)
Quote from Pernilla Liljegren on 26 October 2010, 15:42Störst går först; age before beauty....ja, du vet....
Störst går först; age before beauty....ja, du vet....
Quote from Elias Engqvist on 26 October 2010, 15:52Ja, den teorin stämmer nog - jag har heller ingen aerobics i min snabbvals-lista tack och lov!
Ja, den teorin stämmer nog - jag har heller ingen aerobics i min snabbvals-lista tack och lov!
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 15:55Inte jag heller. Jag väntar snarare på att bowling ska sluta vara högst på min lista bara för att jag var dryyyg nog att regga några minuter när vi hade funbeatträff. Är huvet dumt... etc etc
Inte jag heller. Jag väntar snarare på att bowling ska sluta vara högst på min lista bara för att jag var dryyyg nog att regga några minuter när vi hade funbeatträff. Är huvet dumt... etc etc
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 15:58Inte jag heller, så Fredriks teori ger jag inte mycket för. 🙂
Inte jag heller, så Fredriks teori ger jag inte mycket för. 🙂
Quote from ellen olsson on 26 October 2010, 16:05Det kanske bara är de som registrerat sig inom ett visst tidsfönster som drabbas? Det skulle förklara varför nybörjare som herr Homann klarar sig. 😉
Det kanske bara är de som registrerat sig inom ett visst tidsfönster som drabbas? Det skulle förklara varför nybörjare som herr Homann klarar sig. 😉
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 16:42Åh! Vad bra att ni pratar om det här! Tänkte be Olle att utöka träningslistan med Stripaerobics och AerobicDance som jag tränar... ; *evil grin*
Åh! Vad bra att ni pratar om det här! Tänkte be Olle att utöka träningslistan med Stripaerobics och AerobicDance som jag tränar... ; *evil grin*
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 16:45Jag har en annan teori: Vi som har löpning som dominerande träningsform uppmanas att också köra Aerobics.
Jag har en annan teori: Vi som har löpning som dominerande träningsform uppmanas att också köra Aerobics.
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 16:56Kan glatt rekommendera det faktiskt! (t+) 😀
Kan glatt rekommendera det faktiskt! (t+) 😀
Quote from Elias Engqvist on 26 October 2010, 17:23Avböjer lika glatt 😉
Avböjer lika glatt 😉