Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 22:31Vad är stripareobics? Jag skulle kunna googla, men jag är lite rädd för vad jag kommer hitta...
Vad är stripareobics? Jag skulle kunna googla, men jag är lite rädd för vad jag kommer hitta...
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 22:32Jag har själv ingen Aerobics, och har reggat nästan bara olika former av löpning innan dess. Så Mikaels teori om löpare håller inte heller! Ett sant mysterium det här! (t+)
Jag har själv ingen Aerobics, och har reggat nästan bara olika former av löpning innan dess. Så Mikaels teori om löpare håller inte heller! Ett sant mysterium det här! (t+)
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 22:54Men! Jag har inte sett det förut. Var ni tvungna att göra mig uppmärksam på detta???? Jag har aldrig vare sig reggat eller tränat aerobics och är ganska stolt över det :P.
//Two left feet Med väska
Men! Jag har inte sett det förut. Var ni tvungna att göra mig uppmärksam på detta???? Jag har aldrig vare sig reggat eller tränat aerobics och är ganska stolt över det :P.
//Two left feet Med väska
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 23:00Hehe, ingen aerobics här men väl Sjukdom i snabbval. :@
Hehe, ingen aerobics här men väl Sjukdom i snabbval. :@
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 23:29Johan: Jodå, men inte så roligt att jag tänker gå ner och bowla i min ensamhet här i Avesta direkt? Eller.. hmm... DET kanske är enda sättet som JAG kan ha HÖGST poäng! *snilleblixtar*
Johan: Jodå, men inte så roligt att jag tänker gå ner och bowla i min ensamhet här i Avesta direkt? Eller.. hmm... DET kanske är enda sättet som JAG kan ha HÖGST poäng! *snilleblixtar*
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 10:40Jag _har_ reggat aerobicspass för några år sedan (? hur länge sedan var det nu?), och registrerar övervägande löpning i nuläget, men jag har iaf inte aerobics med på min kortlista i rullgardinen.
Jag _har_ reggat aerobicspass för några år sedan (? hur länge sedan var det nu?), och registrerar övervägande löpning i nuläget, men jag har iaf inte aerobics med på min kortlista i rullgardinen.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 10:53Min löpningsteori föll redan med Fredrik J N som har reggat mycket löpning men inte har Aerobic på sin kortlista.
Fler teorier? Den som löser det här före Olle borde utses till guldmedlem.
Min löpningsteori föll redan med Fredrik J N som har reggat mycket löpning men inte har Aerobic på sin kortlista.
Fler teorier? Den som löser det här före Olle borde utses till guldmedlem.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 11:00Jag har inte heller Aerobics som snabbval när jag ska registrera ny träning men däremot när jag vill filtrera min redan registrerade träning (filtret visar dock inget sådant pass). Jag har _inte_ registrerat något aerobicspass trots att jag faktiskt just
Jag har inte heller Aerobics som snabbval när jag ska registrera ny träning men däremot när jag vill filtrera min redan registrerade träning (filtret visar dock inget sådant pass). Jag har _inte_ registrerat något aerobicspass trots att jag faktiskt just
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 11:35Det kan inte vara så "enkelt" som att du av misstag har råkat klicka på just arobics (hm, vissa ord suger jag på att stava till)? Det har hänt mig ett par gånger att jag har råkat klicka fel när jag ska regga nåt som inte ligger på snabblistan och även om
Det kan inte vara så "enkelt" som att du av misstag har råkat klicka på just arobics (hm, vissa ord suger jag på att stava till)? Det har hänt mig ett par gånger att jag har råkat klicka fel när jag ska regga nåt som inte ligger på snabblistan och även om
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 11:42Jag var också inne på den där "klicka-av-misstag"-teorin så jag registrerade ett ABS-pass (har ingen aning om vad det är för sorts träning). Då dök förstås ABS upp i snabbvalslistan men när jag raderade passet så försvann även ABS från listan.
Jag var också inne på den där "klicka-av-misstag"-teorin så jag registrerade ett ABS-pass (har ingen aning om vad det är för sorts träning). Då dök förstås ABS upp i snabbvalslistan men när jag raderade passet så försvann även ABS från listan.