Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 12:39Mikaela Forsström gillar aerobics och har varit inne på ditt konto.
Mikaela Forsström gillar aerobics och har varit inne på ditt konto.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 16:30Jag har samma fenomen som Elin, Aerobics finns med som alternativ när jag ska filtrera min registrerade träning, trots att jag aldrig har reggat någon sådan såvitt jag vet. Man får i alla fall inte upp några sådana aktiviteter. Jag kan inte utesluta att n
Jag har samma fenomen som Elin, Aerobics finns med som alternativ när jag ska filtrera min registrerade träning, trots att jag aldrig har reggat någon sådan såvitt jag vet. Man får i alla fall inte upp några sådana aktiviteter. Jag kan inte utesluta att n
Quote from Elias Engqvist on 27 October 2010, 16:59Om det är så att man har en träningsform i snabbvalet så länge man har ett pass registrerat med med den träningsformen (inom en viss närtid) så kan det vara så att Olle har bytt id för en träningsform som flera av er har utövat - men det slog inte igenom
Om det är så att man har en träningsform i snabbvalet så länge man har ett pass registrerat med med den träningsformen (inom en viss närtid) så kan det vara så att Olle har bytt id för en träningsform som flera av er har utövat - men det slog inte igenom
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 16:59Lustigt fel det där. Men nu har jag fixat till det (vilket var lätt gjort). Tack alla som engagerat sig! 🙂
Lustigt fel det där. Men nu har jag fixat till det (vilket var lätt gjort). Tack alla som engagerat sig! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 17:22Ab-vaddå? Vilket osökt får in mig på att jag tycker att hela grejen med den kilometerlånga menyn är lite trasig. Fri taggning med ajax-laddade förslag skulle vara en höjdare om än ett paradigmskifte.
Ab-vaddå? Vilket osökt får in mig på att jag tycker att hela grejen med den kilometerlånga menyn är lite trasig. Fri taggning med ajax-laddade förslag skulle vara en höjdare om än ett paradigmskifte.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 17:42Men för h-e Olle, vad var felet? 😀
Men för h-e Olle, vad var felet? 😀
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 18:21Hmm. Jag får fortfarande upp Aerobics i snabbvalet utan att för den delen någonsin ha reggat det, eller ha det på ett framtida pass...
Hmm. Jag får fortfarande upp Aerobics i snabbvalet utan att för den delen någonsin ha reggat det, eller ha det på ett framtida pass...
Quote from ellen olsson on 27 October 2010, 18:41För en del kan det finnas en naturlig förklaring, även om det inte gäller någon som skrivit hittills i tråden. 😉
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=814901
För en del kan det finnas en naturlig förklaring, även om det inte gäller någon som skrivit hittills i tråden. 😉
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=814901
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 21:07Det är inte löst för mig heller Olle!
Det är inte löst för mig heller Olle!
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 21:10Nej, inte här heller. Och då har jag även testat att tömma cachen...
Nej, inte här heller. Och då har jag även testat att tömma cachen...