Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mikaela Forsström gillar aerobics och har varit inne på ditt konto.

Jag har samma fenomen som Elin, Aerobics finns med som alternativ när jag ska filtrera min registrerade träning, trots att jag aldrig har reggat någon sådan såvitt jag vet. Man får i alla fall inte upp några sådana aktiviteter. Jag kan inte utesluta att n

Om det är så att man har en träningsform i snabbvalet så länge man har ett pass registrerat med med den träningsformen (inom en viss närtid) så kan det vara så att Olle har bytt id för en träningsform som flera av er har utövat - men det slog inte igenom

Lustigt fel det där. Men nu har jag fixat till det (vilket var lätt gjort). Tack alla som engagerat sig! 🙂

Ab-vaddå? Vilket osökt får in mig på att jag tycker att hela grejen med den kilometerlånga menyn är lite trasig. Fri taggning med ajax-laddade förslag skulle vara en höjdare om än ett paradigmskifte.

Men för h-e Olle, vad var felet? 😀

Hmm. Jag får fortfarande upp Aerobics i snabbvalet utan att för den delen någonsin ha reggat det, eller ha det på ett framtida pass...

För en del kan det finnas en naturlig förklaring, även om det inte gäller någon som skrivit hittills i tråden. 😉
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=814901

Det är inte löst för mig heller Olle!

Nej, inte här heller. Och då har jag även testat att tömma cachen...