Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 17:29Hahaha! Folk kanske hade betalat dyra pengar för att se dig dansa stripaerobics, Christer... 😉
Hahaha! Folk kanske hade betalat dyra pengar för att se dig dansa stripaerobics, Christer... 😉
Quote from Elias Engqvist on 26 October 2010, 17:33Jo, det skulle dom nog bli tvungna till 🙂
Jo, det skulle dom nog bli tvungna till 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 19:29Klart du måste logga bowlingen Jessie, sånt är viktigt. 😛
Klart du måste logga bowlingen Jessie, sånt är viktigt. 😛
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 19:29Jag har för övrigt inte aerobics som snabbval på min lista.
Jag har för övrigt inte aerobics som snabbval på min lista.
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 19:31Jag har aerobic...
Fast å andra sidan laddar jag oftast in från min Garmin och då får jag träningsformen med automatik så det stör mig inte jättemycket precis.
Men tanken var ju kul 😀
Jag har aerobic...
Fast å andra sidan laddar jag oftast in från min Garmin och då får jag träningsformen med automatik så det stör mig inte jättemycket precis.
Men tanken var ju kul 😀
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 20:30Johan: Självklart! 😉
Backar inte på reggandet, men tvivlar på att det blir så mycket mer av just den "motionsformen" framöver så att jag behöver ha den på snabblistan. 🙂
Johan: Självklart! 😉
Backar inte på reggandet, men tvivlar på att det blir så mycket mer av just den "motionsformen" framöver så att jag behöver ha den på snabblistan. 🙂
Quote from Susan Hartley on 26 October 2010, 20:35Vad skumt. (#) Jag har också aerobics i min snabbvalslista trots att jag aldrig någonsin har tränat det. Har inte tänkt på att det har stått aerobics i listan innan jag nyss tittade efter.
Vad skumt. (#) Jag har också aerobics i min snabbvalslista trots att jag aldrig någonsin har tränat det. Har inte tänkt på att det har stått aerobics i listan innan jag nyss tittade efter.
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 20:48Sällar mig till de som inte har aerobics. Trots att jag pratade om Lanefelt i någon tråd nyligen.
Sällar mig till de som inte har aerobics. Trots att jag pratade om Lanefelt i någon tråd nyligen.
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 21:53Vadå, var det inte kul med bowling?
Vadå, var det inte kul med bowling?
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 22:12Jämfört med Stripaerobics står sig bowling och andra träningsformer slätt.
Jämfört med Stripaerobics står sig bowling och andra träningsformer slätt.